Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@00:12:33 GMT

از خرید جشنواره تولد بانی مد عقب نمانید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۵۹۷

از خرید جشنواره تولد بانی مد عقب نمانید

از خرید جشنواره تولد بانی مد عقب نمانید، این فروشگاه بزرگ اینترنتی به مناسبت تولد هفت سالگی خود تخفیف های شگفت انگیزی را بر روی انواع محصولات در نظر گرفته است. اتفاق جالبی که با تولد بانی مد افتاده است، نزدیکی این دو مناسبت جذاب و زیبای تولد بانی مد و عید نوروز است. البته خیلی از ما آشنا هستیم که با نزدیک شدن عید نه تنها قیمت پوشاک کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه افزایش قیمت در این اجناس باعث می‌شود، نتوانیم خرید کالاهایی که انتظارش را داشتیم را برآورده کنیم؛ اما بانی مد شرایط جدیدی را برای کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تخفیف بر روی تمامی اجناس

 تخفیف های در نظر گرفته شده در بانی مد فقط برای تعداد مشخصی از کالاها نیست، بلکه شما می‌توانید تمام کالاهای مورد علاقه خود را بدون در نظر گرفتن فصل، مناسب برای استفاده آن خریداری کنید. البته این موضوع را باید بگوییم که شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و حتی پوشاک مناسب فصل‌های بعدی را هم خریداری کنید. مطمئن باشید، هیچ اتفاقی نمی‌تواند به اندازه خرید لباس زیبا برای عید جذاب باشد. پس بهتر است از فرصت تولد بانی مد استفاده کنید و لباس عید خود را چند روز قبل خریداری نمایید.

تخفیفات جذاب برای تمامی سنین

همانطور که اطلاع دارید فروشگاه اینترنتی بانی مد اجناس مختلفی را با رده بندی سنی متنوع ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی در این فروشگاه اینترنتی، پوشاک مناسب کودکان خردسال تا پوشاک بزرگسال را پیدا کنید. در کنار این موضوع به یاد داشته باشید که تمامی اجناس ارائه شده از طرف بانی مد دارای کیفیت بالایی هستند و شما با خیال راحت می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بانی ناسور با هدیه ‌های ویژه

بانی ناسور دوست داشتنی بانی مد یک سال است که با گردش در سراسر ایران و عبور از شهرهای بااصالت و با فرهنگ این کشور گنج‌هایی را به همراه خود آورده تا بتواند مشتریان را به یک بازی هیجان انگیز دعوت کند. شما هم می‌توانید با او همراه باشید و از هدیه‌های ویژه استفاده کنید. مطمئن باشید استفاده کردن از هدیه‌های ویژه بانی ناسور به شما کمک خواهد کرد محصولاتی که دوست دارید را حتی با تخفیف بیشتر خریداری کنید.

 همراهی با بانی ناسور

بانی ناسور دوست داشتنی بانی مد با قلب مهربان درصدهای بسیار بالایی را برای شما در نظر گرفته به برای نمونه علاوه بر تخفیف‌های موجود در سایت می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های بانی ناسور خرید فوق العاده‌ای را تجربه کنید؛ شرکت در این بازی بسیار راحت است و شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در این بازی شرکت کنید.

بازی بانی ناسور مانند تمامی بازی‌ها دیگر بسیار هیجان انگیز است؛ اما اگر شما دوست دارید تا با کسب امتیاز بیشتر این برنده درصدهای شگفت انگیز باشید، بهتر است دوستان خود را هم به بازی دعوت کنید تا شانس بیشتری برای بازی بدست آورید.

شروع بازی بانی‌ناسور تجربه خرید فوق العاده بانی مد

بانی مد یک فروشگاه اینترنتی ساده نیست، بلکه  بانی مد همراه و دوست شماست. این فروشگاه اینترنتی در طول سال با ارائه جشنواره‌های ویژه به شما کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه با استفاده از محصولات با کیفیت آن بتوانید استایل جذاب را برای خودتان ترکیب کنید به کمک تخفیف‌های فوق العاده، خرید مقرون به صرفه‌ای را هم تجربه کنید.

پس به یاد داشته باشید، تخفیفات بانی مد تنها مربوط به تولد این فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه در طول سال شرایط فوق العاده‌ای را برای خرید شما فراهم خواهد کرد. همراهی شما به بانی مد کمک می‌کند تا هیچ یک از این جشنواره‌ها را از دست ندهید و در زمان مشخص محصول مورد علاقه خود را به صرفه خریداری کنید.

هدیه همراهی با بانی مد

بانی مد در طول ۷ سال حضور مداوم در کنار شما قصد دارد هدیه‌های جذابی را فراهم کند. پس این فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به بخش مورد نیاز خود کالاهای با کیفیت را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

بانی مد تعداد بالایی از کالاها را برای فروش قرار می‌دهد؛ اما افراد بسیاری هستند که به علت اهمیت دادن به پوشش خود همواره خرید از این سایت را انتخاب می‌کنند. در نظر داشته باشید تخفیف‌های بالا برای اجناس برای همه جذاب و خوب است، به همین علت کالای مورد علاقه خود را هر چه سریعتر سفارش دهید تا شما هم لذت خرید با قیمت کم را تجربه نمایید.

بانی مد بهترین فروشگاه اینترنتی پوشاک در ایران

 همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی بانی مد با برگزاری جشنواره‌های متفاوت در طول سال سبب می‌شود تا مشتریان بتوانند با استفاده از این فرصت‌ها خریدهای مناسبی داشته باشند. به با توجه به همین رویکرد فروش بالای بانی مد باعث شد تا این فروشگاه اینترنتی به عنوان رکورددار فروش در حوزه پوشاک در کنار شما باشد. 

موفقیت‌های به دست آمده بانی مد سرچشمه گرفته از مشتریان و همراهان آن است، بانی مد به بودن شما افتخار می‌کند و مفتخر است تا جشن تولد هفت سالگی خود را در با همراهی شما جشن گرفته و با ارائه تخفیف  های هیجان انگیز شما را هم در این شادی شریک کند.

دریافت هدیه

دریافت هدیه به مناسبت تولد هفت سالگی بانی مد سخت نیست و شما تنها با وارد شدن به بخش مورد علاقه خود از تخفیفات اعمال شده بر روی محصولات آگاه می‌شوید. تصور کنید خواهید توانست محصول مورد علاقه خود را با بیشترین تخفیف خریداری کنید و این تجربه بسیار خوبی در ذهن شما خواهد بود. این جشنواره به شما کمک می‌کند، علاوه بر خرید محصول مورد نیاز خود هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین بانی مد جشنواره تولد بانی مد مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود شما می توانید خریداری کنید تولد بانی مد فوق العاده بانی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند