Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم تشییع سه شهید حادثه هوایی سقوط جنگنده اف ۵ در تبریز که در  میدان شهدای نبریز برگزار شد، اظهار داشت: میهمانان این صحنه  زیبا و عشق تبریز به خادمان را ببینید و به همه بگویید که مردم تبریز چگونه عاشق نیروهای خدمتگزار هستند و شاکر نیروهای مسلح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از دیشب این مراسم اطلاع‌رسانی شده است ولی می‌بینید چه سیل عظیمی از مردم آمده‌اند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: دیروز به اتفاق استاندار به خانه این سه  شهید رفتیم و با خانواده‌ها ابراز همدردی کردیم و وقتی با  امیر واحدی تلفنی صحبت  کردم او‌ به من گفت که وقتی شهید فلاحی را می‌دیدم، می‌گفتم که شهید بابایی است چرا که یک فرد خودساخته و مسجدی بود. 

وی یادآور شد: همه نیروهای مسلح خاضع هستند، خود شهید رحمانی که دو سال قبل شهید شد، به گفته روحانی کاروان حج‌شان، ۱۸ بار ختم قرآن کرده بود.

امام جمعه تبریز ادامه می‌دهد: شهید حنیفه‌زاد دیشب به خانه آنها رفتیم و با پدرشان صحبت کردیم و به راستی که یک نظامی مخلص بود. 

وی افزود: از شهید حبیبی،  که در جوار این شهدا به شهادت رسید هم بگویم که یکی از مردان دیندار بود. 

آل‌هاشم تصریح کرد: نیروهای مسلح همیشه عزیزند و امروز یک  پیام به مردم و مسوولان دارد و آن این است که به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به خاطر یک مسوولیت به جان هم نیافتید.

وی بیان کرد: حادثه دیروز درست است که سانحه است ولی آنها لباس رزم می‌پوشند  و می‌دانند که لباسش کفنش است ولی با این حال  این مسیر را انتخاب کرده است.  

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: همه یادتان می‌آید که لحظه ورود امام اولین افرادی که دست امام‌ را گرفتند، کارگروه نیروی هوایی بود.

وی یادآور شد: شهید لشکری نزدیک به بیست سال در عراق ماند و اسیر بود و با اینکه همه سعی کردند تا یک‌ کلمه علیه امام بگوید و حتی وعده خانه در لندن هم داده بودند ولی او این کار را نکرد. 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بابایی‌ها، ستاری‌ها، اردستانی‌ها و همه خلبانان عزیز مردم هستند و به راستی این مردم نیروی مسلح خود را از صمیم قلب دوست‌شان دارد و تا این فرهنگ در بین مردم است هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

وی متذکر شد: شهید فلاحی عزیز یا به قول دوستان صادق عزیز و علیرضا حنیفه‌زاد می‌توانستند پرش کنند اما تنها هدف‌شان این بود که هواپیما را طوری بنشانند تا به مردم و مناطق مسکونی آسیبی نرسد اما خودشان را فدا کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فلاحی فارس تبریز شهید بابایی امام جمعه تبریز هواپیما شهید لشکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است