Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:08:23 GMT

دوچرخه سوار ساوه‌ای قشم را رکاب زد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۴۳۲

دوچرخه سوار ساوه‌ای قشم را رکاب زد

ابوالفضل قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: حرکت خود را ۵۷ روز پیش از بندر بوشهر آغاز کردم و تاکنون نوار ساحلی خلیج فارس از این استان تا خمیر را رکاب زدم و از آنجا وارد جزیره قشم شدم.

وی افزود: در این مسیر شهرهای دلوار، دیّر، کنگان، سیراف، کوشکنار، تبن، بنود، مقام، جزیره لاوان، بوچیر، حمیران، بندر نخیلو، جزه، چیروئیه، بندر آفتاب، بندر چارک، بندر لنگه، کُنگ، بندرخمیر را رکاب زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار ادامه داد: در بخش هایی از مسیر ایران گردی دوچرخه سوارانی از استان‌های قم، کرمان من را همراهی کردند.

قربانی تصریح کرد: پس از ورود به جزیره قشم، سفر خود را از جاده ساحل جنوبی این جزیره آغاز کردم و با رسیدن به اسکله کندالو و  از طریق آن به جزیره هنگام وارد شدم و این جزیره را طی ۲ روز طی کردم.

وی افزود: سپس مسیر خود را  به سمت غرب جزیره ادامه دادم  و تا روستای باسعیدو در غربی‌ترین نقطه جزیره قشم را رکاب زدم و سپس از ساحل شمالی به قشم برگشتم.

این ورزشکار ادامه داد: در ادامه سفر خود جزیره‌های لارک، هرمز و بندرعباس را رکاب خواهم زدم و سپس به سمت جنوب کرمان حرکت خواهم کرد.

درباره انتخاب دوچرخه سواری افزود: نهم آبانماه ۱۳۸۹ با موتور تصادف کردم و چند روزی بیهوش بودم که پس از آن تصمیم گرفتم دیگر سوار موتور نشوم و از همان زمان به دوچرخه سواری و ترویج فرهنگ استفاده از این وسیله روی آوردم.

این ورزشکار خاطرنشان کرد: حدود هفت سال است که شعار «سفر با دوچرخه، سفر به رویاها»  را برای فعالیت خودم انتخاب کردم تا برندی برای ترویج دوچرخه سواری داشته باشم.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها کرمان قم هرمزگان کنگان دلوار ایران خلیج فارس کنگ کوشکنار تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان قم هرمزگان کرمان قم هرمزگان کنگان دلوار ایران خلیج فارس کنگ کوشکنار تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد