Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:43:36 GMT

تشکیل بیش از ۴۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۸۵۰۹

تشکیل بیش از ۴۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: از استاندار سمنان به خاطر تشکیل منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار و تلاش‌های دستگاه‌های اقتصادی در اجرای مصوبات کارگروه تشکر می‌کنم.

وی افزود: جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان سمنان با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به‌طور منظم برگزار و در سال جاری ۷۰ جلسه به‌صورت استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این جلسات ۴۲۰ مصوبه در موضوعات مختلف توزیع کالاهای اساسی، عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، بازرسی و نظارت و مصوبات تنظیم بازار کشور تصویب شده است.

تشنه‌دل بیان کرد: در ۱۱ ماه سال جاری افزون بر ۵۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۹۳۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی بالغ‌بر یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تشکیل و پنج هزار و ۵۷۶ تخلف صنفی در این پرونده‌ها محرز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: امسال سه هزار و ۴۸۱ شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان صمت این استان اعلام شد و سه هزار و ۴۰۶ شکایت توسط بازرسان سازمان رسیدگی شده است که ۹۸ درصد کل شکایات را شامل می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صمت استان سمنان تخلف صنفی تنظیم بازار کالاهای اساسی تنظیم بازار استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت