Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@23:08:54 GMT

پروژه نورد استریم-۲ توسط آلمان تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۶۲۱

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، به دنبال اقدام روسیه در به رسمیت شناختن استقلال جمهوریهای دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، دولت آلمان از تصمیم خود برای تعلیق اجرای پروژه خط لوله گاز با روسیه موسوم به نورداستریم-2 خبر داد.

اولاف شولتز با اشاره به اقدامات اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت: اولین بخش از تحریمها علیه مسکو مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحریمها روی پروژه نورد استریم-2 نیز اثر میگذارد، اکنون هیچکدام از مجوزها نمیتواند اجرا شود. 

براساس گزارش شبکه الجزیره، صدراعظم آلمان همچنین تاکید کرد که برلین به تلاشها برای تنوع بخشیدن به واردات منابع گاز ادامه خواهد داد. 

وی همچنین درباره اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه هشدار داد و گفت که اقدامات دیپلماتیک برای جلوگیری از فاجعه اوکراین ضروری است. 

شامگاه دوشنبه بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه استقلال دو جمهوری‌ دونتسک و لوهانسک را به رسمیت شناخت. رئیس‌جمهور روسیه همچنین به ارتش این کشور دستور داد برای حفاظت از ساکنان این دو جمهوری در برابر حملات ارتش اوکراین، وارد دونتسک و لوهانسک شوند و ماموریت «حفاظت از صلح» انجام دهند.

آمریکا و اروپا در واکنس به این اقدام مسکو در تدارک اعمال تحریم علیه روسیه هستند هرچند که اختلافاتی در این زمینه در میان کشورهای اروپایی وجود دارد.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آلمان اتحادیه اروپا صدراعظم آلمان دولت آلمان خط لوله گاز پروژه نورد استریم اخبار مرتبط تحریم های آلمان علیه روسیه کلید خورد ​صدراعظم آلمان: فرصت دستیابی به توافق در مذاکرات وین وجود دارد قیمت جهانی گندم بار دیگر افزایش یافت «رده‌بندی» سرمایه‌ گذاری سبز اتحادیه اروپا / فهرست سرمایه‌ گذاری اروپا در پروژه‌‌های… اختلافات بین روسای جدید "جی ۷" و اتحادیه اروپا ردپایی از خانم صدراعظم باقی می‌ماند؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نمایندگان مجلس به دنبال توافق نکردن هستند؟ شاهین ۱۰ روز گران نشد! + جدول قیمت کاملاسفند ۱۴۰۰) پروژه نورد استریم-۲ توسط آلمان تعلیق شد شرکت کویر سلولز از برند هانیز، تولیدکننده پوشک بچه، رونمایی کرد درخواست مسکو از سایر کشورها برای به رسمیت شناختن "لوهانسک و دونتسک" احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) آمادگی برای مقابله با هجوم جدید ملخ های صحرایی این معجون گیاهی ضد کرونا است غلظت گرد و غبار در خوزستان از مرز بحران گذشت ادامه التهاب در بازار برنج این سرطان مردانه در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد ارزان ترین خودروی ژاپنی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مردان اینگونه از بیماری‌ ها پیشگیری کنند! عربستان میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان ​ اولیانوف: مذاکرات وین در آستانه عبور از خط پایان توافق با چین برای فاینانس بزرگ ترین طرح کشاورزی کشور استرس با مغز چکار می کند؟ مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۶ تا ۱۰ اسفندماه دلیل و درمان پف زیر چشم پاسخ صریح همتی به ادعای صالح آبادی قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) استفاده ایران و قزاقستان از ارزهای ملی برای تجارت بخش کشاورزی چه زمان قاضی بدون رضایت شوهر، رای به طلاق می دهد؟ اومیکرون در کودکان به این شکل است کنایه آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان اتحادیه اروپا صدراعظم آلمان دولت آلمان خط لوله گاز پروژه نورد استریم پروژه نورد استریم جدول قیمت کامل اتحادیه اروپا ۳ اسفند ۱۴۰۰ علیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟