Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم حریف به امتیاز این بازی نیاز دارد و بازی کردن با تیم‌هایی که برای به دست آوردن رتبه‌ای در لیگ و یا برای کسب سهمیه می‌جنگند، همیشه سخت است.

وی افزود: مثل همه بازی‌ها، یک دیدار سخت را پیش رو داریم و باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم؛ من به بازیکنان نیز هشدار داده‌ام و به آنها گفته‌ام که باید بازی فردا را با تمرکز بالا، عطش بردن و با فعل خواستن شروع کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: هفته قبل می‌توانستیم بازی را ببریم ولی ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم و فردا نیاز داریم که با تمرکز بالا و با آرامش بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نکونام در مورد اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید نیز توقعات از تیم فولاد بالا رفته و سرمربیان رقیب از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، گفت: اگر قرار باشد در مورد هزینه صحبت شود، ما فاصله خیلی زیادی با یک‌سری از تیم‌ها داریم چون تیم ما ۲ سال هزینه نکرده و فقط امسال توانسته‌ایم که بازیکنانی را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه هنوز لیست این تیم برای جذب بازیکن پر نشده افزود: بازیکنان ما همه با شرایط سختی مانند کرونا و مصدومیت که داشتیم، بازی کردن را شروع کردند و آنها در ۲ سال طاقت‌فرسا برای تیم زحمت کشیدند و من از آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ما ۲ سال هزینه نکردیم ولی تیم‌های دیگر هزینه‌هایی کرده‌اند و ما باید ۴ سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌هایی که مدعی هستند، برسیم؛ ما با همین شرایط توانسته‌ایم دو تا جام بیاوریم و مردم خوزستان و هوادارانمان را خوشحال کنیم که این نکته مهمی است و امسال نیز ما از کمترین حقمان استفاده کردیم.

نکونام با اشاره به اینکه با این حال ۱۶ بازی را از دست داده‌ایم و باید فقط به یک نیم‌فصل فکر کنیم، گفت: برای داشتن یک تیم قوی و مدعی، شما نیاز دارید که از روز اول و ۴۵ روز پیش‌فصل برای بدنسازی و آمادگی تیم برنامه‌ریزی داشته باشید تا به هدفتان برسید و ما هر بازی و در هر تمرین برای عملکرد بهتر و پیشرفت می‌جنگیم.

کد خبر 5430996

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز واکسن کرونا گرگان بارش باران همدان شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که فقط ۶هفته به پایان لیگ مانده و رقابت در صدر جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا حسابی داغ است، هنوز کسی نمی‌داند درصورت برابری امتیازات در روز آخر، تیم‌ها بر چه اساسی پشت سر هم قرار خواهند گرفت.

اول تصور می‌شد ملاک، نتیجه بازی رودررو و لحاظ‌کردن گل زده در خانه حریف است. بعدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت بازی رودررو در اولویت است اما گل زده در خانه حریف حساب نیست و تفاضل گل معیار خواهد بود.

حالا اما منصور قنبرزاده، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون گفته درصورت برابری امتیازات، مستقیم می‌رویم سراغ تفاضل گل و چیزی به اسم بازی رودررو نداریم.

شما فقط سطح اعتبار لیگ را ببینید. عجله‌ای هم نیست البته؛ یک‌دفعه بگذارید آخر فصل اعلام کنید!

کد خبر 847389 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!