Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت گفت: با گسترش خریدهای آنلاین و کسب و کارهای نوین، فروش خودروهای تجاری سبک که برای حمل بار مناسب هستند افزایش یافته است. شرکت بهمن موتور نیز با همین رویکرد و تلاش متخصصان خود، خودرو جدید اینرودز (کارگو ون) برای اولین بار تولید و آماده ورود به بازار کرده است تا جایگزینی برای وانت‌های قدیمی پیش روی مشتریان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص برنامه داخلی سازی قطعات خودرو اینرودز گفت: بر‌اساس سیاست های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به ۳۰ درصد خواهد رسید و براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده در طی سال های آتی با همکاری قطعه سازان کشور درصد داخلی‌سازی اینرودز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بر اساس هدف‌گذاری‌ها در سال ۱۴۰۱ سه محصول جدید دیگر به سبد محصولات بهمن موتور اضافه می شود.

ضرابیان در خصوص زمان عرضه اینرودز به بازار گفت: تولید انبوه آغاز و مجوزهای لازم صادر شده است. انشالله از اوایل اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ سری اول این کارگو ون به بازار عرضه شود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بهمن موتور، این شرکت در تلاش است قیمت گذاری اینرودز مانند سایر محصولات رقابتی و به نفع مصرف کننده باشد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۱ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بهمن موتور بهمن موتور محمد ضرابیان شرکت بهمن موتور ون اینرودز اینرودز کارگو کارگو ون اینرودز مدیرعامل شرکت بهمن موتور اخبار مرتبط ون اینرودز بهمن موتور ( مشخصات فنی + قیمت ) برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود حداکثر توان و ظرفیتمان را برای تولید به کار خواهیم بست اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور پایان ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی مقایسه فیدلیتی و چری تیگو ۷ پرو ؛ قیمت و مشخصات فنی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها عرضه کارگو ون اینرودز از اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته قیمت ساینا صفر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) پتروشیمی چه بلایی بر سر محیط زیست می آورد؟ آقایان سرپرست، ۱۹ روز مهلت دارند نمایندگان مجلس به دنبال توافق نکردن هستند؟ شاهین ۱۰ روز گران نشد! + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) پروژه نورد استریم-۲ توسط آلمان تعلیق شد شرکت کویر سلولز از برند هانیز، تولیدکننده پوشک بچه، رونمایی کرد درخواست مسکو از سایر کشورها برای به رسمیت شناختن "لوهانسک و دونتسک" احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) آمادگی برای مقابله با هجوم جدید ملخ های صحرایی این معجون گیاهی ضد کرونا است غلظت گرد و غبار در خوزستان از مرز بحران گذشت ادامه التهاب در بازار برنج این سرطان مردانه در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد ارزان ترین خودروی ژاپنی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مردان اینگونه از بیماری‌ ها پیشگیری کنند! عربستان میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان ​ اولیانوف: مذاکرات وین در آستانه عبور از خط پایان توافق با چین برای فاینانس بزرگ ترین طرح کشاورزی کشور استرس با مغز چکار می کند؟ مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۶ تا ۱۰ اسفندماه دلیل و درمان پف زیر چشم پاسخ صریح همتی به ادعای صالح آبادی قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) استفاده ایران و قزاقستان از ارزهای ملی برای تجارت بخش کشاورزی چه زمان قاضی بدون رضایت شوهر، رای به طلاق می دهد؟ اومیکرون در کودکان به این شکل است کنایه آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهمن موتور محمد ضرابیان شرکت بهمن موتور کارگو مدیرعامل شرکت بهمن موتور شرکت بهمن موتور جدول قیمت کامل ۳ اسفند ۱۴۰۰ داخلی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخایر شکلات جهان در خطر است

ایتنا - شاید بد نباشد که عاشقان شکلات هرچه ظرف در خانه دارند، پر از شکلات کنند، چون دانشمندان دریافته‌اند بیماری ویرانگری که درختان کاکائو در غرب آفریقا را گرفتار کرده است، احتمالا می‌تواند عرضه شکلات در سراسر جهان را به مخاطره بیندازد.
به آخرالزمان شکلات‌ها رسیده‌ایم؟

شاید بد نباشد که عاشقان شکلات هرچه ظرف در خانه دارند، پر از شکلات کنند، چون دانشمندان دریافته‌اند بیماری ویرانگری که درختان کاکائو در غرب آفریقا را گرفتار کرده است، احتمالا می‌تواند عرضه شکلات در سراسر جهان را به مخاطره بیندازد.

بنیتو چن‌ــ‌چارپنتیر، استاد ریاضیات دانشگاه تگزاس در آرلینگتون، و نویسنده این پژوهش دلسردکننده که به‌تازگی در مجله «پلاس وان» (PLOS One) منتشر شد، می‌گوید: «این بیماری ویروس تهدید واقعی برای عرضه جهانی شکلات است.»

این بیماری که به «بیماری ویروسی ساقه متورم کاکائو» (cacao swollen shoot virus disease) معروف است، از طریق چند گونه شپشک آردآلود، نوعی آفت گیاهی، که از محصول شکلات تغذیه می‌کنند، گسترش می‌یابد.

پس از آلوده شدن گیاه با این آفت، طیف وسیعی از علائم می‌توانند ظاهر شود. از جمله تورم ساقه‌ها و ریشه‌ها، ظاهر‌شدن رگبرگ‌های قرمز روی برگ‌های تازه‌جوانه‌زده و و گرد و کوچک‌شدن غلاف کاکائو.

به گزارش نیویورک پست، دانشمندان «جهانی‌ شدن، تغییرات اقلیمی، تشدید کشاورزی و کاهش انعطاف‌پذیری در سیستم تولید» را از جمله عوامل دخیل در این بیماری می‌دانند.

طبق تخمین کارشناسان، بیماری ویروسی ساقه متورم کاکائو، کاهش ۱۵ تا ۲۵ درصدی برداشت در غنا را به دنبال داشته است که پس از همسایه‌اش، ساحل عاج، دومین تولید‌کننده بزرگ این ماده غذایی به شمار می‌رود. بیش از نیمی از شکلات‌‌های جهان از این دو کشور تامین می‌شوند.

چن چارپنتیر ابراز تاسف کرد و گفت: «غنا در سال‌های اخیر بیش از ۲۵۴ میلیون درخت کاکائو از دست داده است.»

به گفته این دانشمند، متاسفانه مبارزه با این طاعون نبردی دشوار بوده است. شپشک‌های آردآلود در مقابل آفت‌کش‌ها مقاومت بسیاری دارند و کشاورزان را مجبور می‌کنند تا برای پیشگیری از گسترش آفت، گیاهان آلوده را از بین ببرند، درختان مقاوم در برابر بیماری را پرورش دهند یا اینکه به گیاهان واکسن بیماری ویروسی ساقه متورم تزریق کنند.

با این حال، این واکسن‌ها گران‌قیمت‌اند و باری را بر دوش کشاورزان کم‌درآمد وارد می‌کنند و همچنین منجر به بازده کمتر کاکائو می‌شوند که عملاً شکست هدف برداشت‌شان را به دنبال خواهد داشت.

البته این آفت تنها تهدید تجارت جهانی کاکائو نیست. کارخانه‌های شکلات‌سازی در ساحل عاج و غنا فعالیت‌شان را متوقف کرده یا ظرفیت‌های عرضه را کاهش داده‌اند، زیرا توانایی خرید دانه‌ را ندارند. همین مساله باعث شد که قیمت کاکائو در سال گذشته بیش از دو برابر شود و از چندین رکود قیمت در تاریخ فروش این محصول، پیشی بگیرد.  

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل