Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - آرش نعمتی گفت: به منظور حمایت از فعالان صنعت حمل و نقل بار درون شهری و تقویت شرکت‌ها وساماندهی خودرو‌های باری؛ لایحه‌ی پیشنهادی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شیراز موضوع رایگان شدن هزینه‌های صدور پروانه بهره برداری شرکت‌ها توسط سازمان مدیریت حمل ونقل بارتنظیم وبه شورای شهر ارسال شد و پس از طی مراحل قانونی پس از تصویب در شورای اسلامی شهر شیراز جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از تاریخ ۲۳ بهمن ماه و پس از ابلاغ مصوبه‌ی مذکور، شرکت‌های باربری مراجعه کننده به سازمان هیچگونه هزینه‌ای برای صدور پروانه بهره برداری پرداخت نکرده اند.

نعمتی گفت: رفع مشکلات ناوگان بار و کاهش دغدغه‌های فعالین این عرصه از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان حمل نقل بار است و پیشنهاد رایگان شدن هزینه‌های صدور پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل باری برای سال اول نیز در همین راستا انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری شیراز گفت: تخفیف ۲۵ درصد عوارض صدور مجوز تردد خودرو‌های تحت نظارت شرکت‌ها در طرح تردد زمانی و مکانی در شهر شیراز از جمله مزایای شرکت‌های دارای پروانه بهره برداری باری در آینده است.

بر اساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در راستای بهبود وضعیت حمل ونقل بار و قانون توسعه‌ی حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مصوب سال ۱۳۸۶؛ شهرداری‌ها ملزم به ساماندهی تمامی خودرو‌های باری و شرکت‌های باربری هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز سازمان مدیریت حمل و نقل بار رایگان شدن پرداخت هزینه صدور پروانه بهره برداری صنعت حمل و نقل بار صدور پروانه بهره برداری حمل و نقل نقل بار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی گفت: تلاش ما بر این است که منویات رهبری در امر جهش تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تأسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ابلاغ کردیم.

وی توضیح داد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تأیید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تأیید در اداره کل فراورده‌های سنتی، مکمل و طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضاً تا حدود ۶ ماه به طول می‌انجامید

رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

کد خبر 6089451 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده