Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:17:27 GMT

نجات جان کوهنورد مفقود در اشتهارد به کمک پلیس ۱۱۰

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۱۷۳

نجات جان کوهنورد مفقود در اشتهارد به کمک پلیس ۱۱۰

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد یکم اسفند، شخصی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و با حالتی مضطرب با بیان اینکه تلفن همراهش در حال خاموش شدن است، خبر از گم شدنش در کوهستان‌های اشتهارد می‌دهد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت خبر ماموران با انجام اقدامات فنی محل حضور فرد مفقود شده را شناسایی کردند، افزود: بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۲ رحمانیه اشتهارد اعلام و ماموران گشت انتظامی به همراه عوامل هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ۸ ساعت جستجو در نهایت نامبرده را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تقدیر این فرد از پیگیری و اقدامات پلیس در یافتن محل حضور او، گفت: پلیس به عنوان خادم مردم و سرباز رهبری، از هیچ تلاشی برای امنیت و آرامش مردم دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس ۱۱۰ خبرگزاری فارس البرز کرج اشتهارد کوهنوردی مفقودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس