Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه استان از ظرفیت های بسیاری برخوردار است، گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم و ادارکی با دشمن هستند. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از  کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است و اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود قطعا شاهد  وجود مناطق محروم و کم برخوردار در این استان نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توانمندی‌های البرز در حوزه اقتصاد و حضور خیرین نیک اندیش در این استان گفت: استاندار البرز نیز نگاهی جهادی و انقلابی دارد که در آینده می تواند زمینه ساز تحولات خوب در استان باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  بیان کرد: در جنگ نرم و رسانه ای ادراکی، هوشمند، پیچیده ، شناختی و نابرابر که دشمن علیه ما به ویژه نسل جوان جامعه شروع کرده است، اصحاب رسانه در خط مقدم هستند.

سردار حیدرنیا  با بیان اینکه وقوع جنگ سرزمینی دیگر علیه ایران اسلامی مطرح نیست ، گفت:به سطحی از بازدارندگی رسیده ایم که هرگونه خطای دشمن با سیلی سخت مواجه می‌شود.

وی با اشاره به جهاد اعظم تبیین برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن گفت :  باید به اندازه ای که کارهای مثبت و مهم در جامعه آن هم در شرایط سخت تحریمی انجام می شود، همانقدر امیدآفرینی برای مردم خلق کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هم در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن همراه با اصحاب رسانه حضور  دارند، افزود: در قالب ارائه محتوی و برنامه می‌توانیم حمایت های مالی و معنوی لازم را داشته باشیم، در مقابل ما هم از رسانه ها انتظار داریم که اقدامات خوب بسیج و سپاه در استان البرز را به مردم و جامعه انعکاس دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب رزمایش مواسات و همدلی گفت: در سال جاری از 13 دیماه و مصادف با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قالب طرح مواسات و همدلی بالغ بر 70 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد و با احتساب اقدامات بسیج در بازه زمانی مذکور طی کمتر از سه ماه توزیع بیش از  150 هزار بسته مغیشتی را  توزیع می‌شود.

رستمی: راه مقابله با جنگ اقتصادی و شناختی دشمن تبیین استتغییر فوری ساختار فرهنگی کشور لازمه تاب‌آوری در برابر جنگ نرم دشمنامام جمعه زنجان: در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم

وی با اشاره به برنامه ریزی های سپاه و بسیج استان برای گرامیداشت جشن نیمه شعبان در اسفندماه سال جاری عنوان کرد: این روز مصادف با روز جهانی مستضعفین است و به همین دلیل با کمک خیرین و اصناف به دنبال تهیه اقلام و ملزومات بیشتری در قالب کمک‌های مومنانه هستیم.

سردار حیدرنیا تشریح کرد: در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها به دنبال این هستیم که تولیدکنندگان به عنوان پیشتازان جنگ اقتصادی با دریافت حمایت‌های لازم به خوبی پیش روند، ما به آینده خوشبین هستیم و امیدواریم که سال آینده با اتفاقات خوب برای مردم همراه باشد.

 اقدمات سپاه استان البرز در بخش صنعت امید آفرین است 

سید محمد ساداتی مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز  در این دیدار با تقدیر از توجه سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز به حوزه رسانه ، اظهار داشت:  خبرگزاری تسنیم در استان البرز  در کنار سایر رسانه‌های استان به دنبال بیان و انعکاس دستاوردها و اقدامات انجام شده  برای اطلاع عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان البرز در حوزه اقتصادی هنوز ناشناخته است ، افزود: این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی برخوردار است که نیاز به اطلاع رسانی این دستاوردها وجود دارد.

مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز با بیان اینکه سپاه و بسیج در انجام اقدامات خیرخواهانه در استان  جهادی عمل کرده اند، بیان کرد: اقدامات سپاه استان البرز در حوزه اقتصادی و کمک به بخش صنعت امید آفرین و قابل تقدیر است.

ساداتی با بیان اینکه برخی از اقدامات انجام شده توسط سپاه در استان قابلیت اطلاع رسانی دارد ، عنوان کرد: مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی استان البرز در حوزه مختلف با کمک، مساعدت و پیگیری بخش‌های اقتصادی سپاه استان مرتفع شده که این موضوع اطلاع رسانی نشده است و جای اطلاع رسانی دارد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم در استان البرز سپاه استان البرز استان البرز استان البرز البرز در حوزه فرمانده سپاه اطلاع رسانی اصحاب رسانه ظرفیت ها جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

در این مراسم که امروز در سپاه عاشورا ترتیب یافت، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

وی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم