Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@20:25:47 GMT

هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۴۸۱

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مسعود گنجی گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای رفاه حال همه دانشجویان کشور طرحی را در دستور کار خود قرار داد و این طرح تا ده اسفند تمدید شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان هدف از تمدید این طرح را اینگونه اعلام کرده بود تا دانشجویانی که هزینه های خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده بودند بتوانند هر چه سریعتر این بدهی‌ها را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این طرح دانشجویان تمامی دانشگاه‌های کشور را شامل می‌شود.

او ادامه داد: تعدادی از دانشجویان هستند که بخشی از قسط‌های خود را پرداخت کردند و در پرداخت سایر قسط‌ها مشکل داشتند این دانشجویان اگر تا پایان مهلتی که برای آن‌ها تعیین شده بدهی خود را پرداخت کنند از پنجاه درصد خسارت که به صندوق زده اند معاف می‌شوند و بعد از آن نیز می‌توانند به صورت عادی قسط‌های خود را پرداخت کنند. البته این شرایط برای تمام دانشجویان یکسان است.

زمانی که دانشجویان فارق التحصیل می‌شوند فرصتی نه ماهه به آن‌ها داده می‌شود و می‌توانند بدهی‌های خود را به صندوق بپردازند و اگر در این زمان اینم کار را انجام دهند از پرداخت کارمزد به صندوق معاف هستند.

او گفت: اگر دانشجویان بدهی‌های خود را ندهند و از این فرصت استفاده نکنند به اجبار و بنا بر قانون ازیازده اسفند به سراغ ضامن‌های آن‌ها می‌رویم و بدهی‌ها را از آن‌ها طلب خواهیم کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان مسعود گنجی بد حسابی دانشجویان دانشجویان فارغ التحصیل اخبار مرتبط ثبت نام وام‌ های دانشجویی برای ترم آینده + جزییات پرداخت وام های دانشجویی نیمسال دوم از اول اسفند این گروه از دانشجویان بیمه می شوند ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم کی آغاز می شود؟ افزایش ۳۰ درصدی وام شهریه دانشجویی فرصت یک ماهه برای ثبت نام وام دانشجویی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب ایران و الجزایر همکاری‌های خوبی با یکدیگر دارند اما سطح تعاملات کافی نیست طرح صیانت نهایی شد؟ شلوغ ترین فرودگاه جهان کجاست؟ برای روابط با «دونتسک» و «لوهانسک» آمادگی داریم پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ۱۳ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) زمین خوارها از طریق ماهواره رصد می شوند! کشف برنج های نامرغوب انباشته شده در یک انبار به تحریم عادت داریم یک شرکت دولتی سلطان زمین است! قیمت خودروهای سوئیست + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) جدیدترین مسیر پرواز خارجی هما بانک ملت اعلام کرد؛ احتمال اختلال و قطعی سرویس ارسال پیامک انبوه همراه اول قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) سرفه های اومیکرون تا چند روز خطرناک است؟ ایجاد اصلاحات اساسی در نظام بانکی در دستور کار است فولاد مبارکه برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد گریه های دختر شهید فلاحی در مراسم تشییع پدر درخواست مجیدی: درباره وریا نپرسید! مجیدی: بازیکنان سرباز ما فردا نیستند خریداران سمند ضرر کردند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) چه کسانی تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند؟ بورس امروز سوم اسفند / بورس تا پایان سال رشد می کند؟ همکاری بانک صادرات ایران و استصنا برای ساخت تجهیزات صنعت نفت ارزان ترین ساید بای‌ ساید چند؟ (جدول) جمع آوری امضا برای لغو بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک قیمت آپارتمان در جدیدترین منطقه تهران پیشرفت تایلند؛ از گردشگران خوش‌گذران تا فعالان ارز دیجیتال عرضه کارگو ون اینرودز از اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته قیمت ساینا صفر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) پتروشیمی چه بلایی بر سر محیط زیست می آورد؟ آقایان سرپرست، ۱۹ روز مهلت دارند نمایندگان مجلس به دنبال توافق نکردن هستند؟ شاهین ۱۰ روز گران نشد! + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) پروژه نورد استریم-۲ توسط آلمان تعلیق شد شرکت کویر سلولز از برند هانیز، تولیدکننده پوشک بچه، رونمایی کرد پالایشی یکم با ارزش معاملات ۳۶۰ میلیارد تومانی به کار خود پایان داد درخواست مسکو از سایر کشورها برای به رسمیت شناختن "لوهانسک و دونتسک" احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) آمادگی برای مقابله با هجوم جدید ملخ های صحرایی این معجون گیاهی ضد کرونا است غلظت گرد و غبار در خوزستان از مرز بحران گذشت ادامه التهاب در بازار برنج این سرطان مردانه در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد ارزان ترین خودروی ژاپنی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مردان اینگونه از بیماری‌ ها پیشگیری کنند! عربستان میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان ​ اولیانوف: مذاکرات وین در آستانه عبور از خط پایان توافق با چین برای فاینانس بزرگ ترین طرح کشاورزی کشور بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان مسعود گنجی دانشجویان فارغ التحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول