Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار با اعضای شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل نبود ساختمان مناسب شورا و همچنین عدم تخصیص اعتبار به شورای استان، خطاب به معاون امور عمرانی استانداری گفت: درصدی از اعتبارات شهرداری‌ها به شورای عالی استان اختصاص داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت از شوراهای اسلامی استان گفت: شوراها را تضعیف نکردیم اما شهرداران را بازخواست می‌کنیم چرا که می‌خواهیم تحرک ایجاد شود و آنها کار کنند تا مردم بدانند اعضایی که انتخاب کرده‌اند موفق بودند که اثبات این موفقیت به دست شهرداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر شهردار فعال نباشد شما زیر سوال می‌روید، مردم با هزاران امید شما را انتخاب کردند اما در حال حاضر رضایت ندارند، انتظار ما از اعضای شورای اسلامی شهر این است که شهرداری انتخاب کنند که بتواند شهر را اداره کند تا خودشان زیر سوال نروند، نیروی ضعیف، نیرویی که کاربرد نیست و رشته‌ تحصیلی مرتبطی ندارد انتخاب نکنید که برای شما تبعات دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تورم نیروی انسانی در شهرداری‌ها اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی در شورای شهر عضو شد نیروهایی بدون تخصص را به بدنه شهرداری تحمیل کرد، توصیه می‌کنم اعضای شورا چنین موردی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: شوراها، چون منتخب مردم هستند را حمایت می‌کنیم اما از شهرداران انتظار داریم کار انجام دهند، برای یک شهرداری از تهران پول گرفتیم اما طلبکار حساب شهرداری را مسدود کرد و قبل از اینکه اطلاع پیدا کنیم پول را برداشت در حالی که ما این پول را داده بودیم یک بلوار رنگ‌آمیزی یا آسفالتی انجام شود‌، شوراها به موارد این چنینی ورود کرده مطالبه و بازخواست کنند تا کارها به خوبی انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از  تاخیر در انتخاب شهرداران برخی مناطق استان مانند لنده ابراز نگرانی کرد و گفت: شهردار لنده در این موقع سال باید به مردم خدمت ارائه می‌داد اما هنوز شهردار انتخاب نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای عالی استان‌ها به موضوعات ورود کنند، گفت: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز برخی روستاهای استان یک جاده دسترسی ساده ندارند، همه تلاش ما این است که برای این مناطق جاده احداث کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین اعتبار ۵ بیمارستان استان گفت: اعتبار ۵ بیمارستان استان به صورت نقد و  از محل سفر رئیس جمهور تامین شده است

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز  بیمارستان بهمئی به صورت کامل تامین شده است، ضمن اینکه ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان سی‌سخت اختصاص داده شده که باید جذب شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعضای شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری