Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۳۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که از این تعداد ۴۹ بیمار بستری شدند و ۲۷۶ بیمار نیز سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی، مجموع بستری‌های کرونا در استان را ۲۶۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد، ابتلای ۲۰۰ نفر به بیماری کووید ۱۹ قطعی شده است و مابقی بیماران منتظر جواب آزمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تعداد بیماران بدحال در استان، تصریح کرد: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

احمدی با بیان اینکه تاکنون از ۳۵ درصد جمعیت استان نمونه‌گیری شده است، ادامه داد: تاکنون ۲۸۴ هزار و ۲۱۳ مورد نمونه‌گیری تشخیص مولکولی در استان انجام شده که بر اساس آن ۹۵ هزار و ۱۲۰ مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را ۵۸ درصد اعلام و تاکید کرد: برای مهار ویروس کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بالای ۸۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، لردگان و کوهرنگ در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان خانمیرزا در وضعیت نارنجی (پرخطر) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری