Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «خبر آمده است که فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری هر چه شکوهمندتر افتتاحیه جام‌ جهانی ۲۰۲۲ سنگ تمام گذاشته و ستاره‌های زیادی را از سراسر دنیا به این کشور دعوت کرده است. گویا از ایران هم دو نفر در این فهرست هستند؛ علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا. آیا انتظاری جز این داشتید؟ به این ترتیب آقای گل تاریخ فوتبال ایران و دومین گلزن برتر مسابقات ملی در فوتبال جهان، پاییز آینده در دوحه خواهد بود تا افتتاحیه گرانقیمت جام‌ جهانی را تماشا کند؛ جایی در کنار دیگر مدعوین که هر یک اسمی به بلندای تاریخ دارند، از پپ گواردیولا و بکن‌باوئر و کونته تا پائولو مالدینی و ژاوی هرناندس؛ ردیفی در کلاس بزرگان و تاریخ‌سازان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسط فقط یک فرق کوچک وجود دارد؛ این که امثال پپ و بکن‌باوئر در کشور خودشان هم بزرگ داشته می‌شوند اما اینجا سرمایه فنی و اعتباری علی دایی مغفول مانده و البته گروهی هم در تلاش هستند تا مهدوی‌کیا را از هدایت تیم امید عزل کنند. بامزه نیست؟

شاید بهترین تعبیر در مورد علی دایی، همان عبارت معروف «شناسنامه فوتبال ایران» باشد؛ کسی که هنوز هم در خیلی از نقاط دنیا، کشور ما را با نام او می‌شناسند. دایی می‌تواند مربی خوبی باشد یا نباشد اما این که کنج خانه بنشیند و عمرش را در راهی غیر از فوتبال بگذراند، کفران نعمت است. پرسش اینجاست که آیا واقعا هیچ کاری از دست علی دایی به سود فوتبال ایران ساخته نیست؟ گاهی در مورد یک فیلم‌ساز گفته می‌شود فلان اثرش آن‌ قدر خوب بود که اگر تا آخر عمرش دیگر هیچ کاری نسازد، به اندازه یک عمر خدمت کرده است. همین مهدی طارمی که در فوتبال اروپا می‌خرامد و برای فوتبال ایران عزت و اعتبار به وجود می‌آورد، کشف علی دایی است. شما چطور از هنرنمایی مکشوف لذت می‌برید اما نگران خانه‌نشینی کاشف نیستید؟ دیگر بگذریم از امثال کریم انصاری‌فرد و علی علیپور که این روزها مهاجمان آبرومند فوتبال ایران در اروپا هستند و باز بگذریم از ستاره‌هایی همچون احمد نوراللهی و امید عالیشاه و ۱۰ نفر دیگر که فوتبال ایران روی کاکل آنها می‌چرخد. دایی بعد از بازنشستگی دیگر چه باید می‌کرد تا روشن شود حق ادامه حضور در فوتبال را دارد؟

هیچکس به‌ طور دقیق نمی‌داند علی دایی به میل خودش در خانه نشسته یا پای همان حاشیه‌های معروف اخراج از سایپا در میان است. هر چه هست تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند. علی دایی به سان سرمایه‌ای ارزشمند از کف فوتبال ایران می‌رود و فقط گاه گاهی در اخباری همچون دعوتش به این قبیل مراسم‌ها یاد او می‌افتیم. طعنه‌آمیز است که این حرمت را هم اجنبی‌ها به دایی می‌گذارند، وگرنه اینجا یک رئیس فدراسیون با آن همه سروصدا آمد و رفت و هیچکس حاضر نشد حتی به عنوان کارشناس دو خط اظهار نظر از علی دایی بگیرد!»

کد خبر 659204 برچسب‌ها خبر مهم علی دایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم علی دایی فوتبال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس