Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- نورعلی حشمتیان گفت: هر سال شلوغی بازار عید و خرید کفش برای نوروز از بهمن ماه آغاز می‌شد؛ امسال بهمن را با رکود بازار کفش پشت سر گذاشتیم و مشخص نیست وضعیت در اسفندماه بهتر شود، یا نه.

آقای حشمتیان از کاهش فروش مغازه‌های کفش فروشی کرمانشاه به یک چهارم خبر داد و گفت: مغازه‌هایی که قبلا روزی ۲۰ جفت کفش می‌فروختند، اکنون به فروش پنج جفت در روز رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حشمتیان، گرانی کفش عامل اصلی کاهش خرید است؛ کفش گران شده و مردم توان خرید آن را ندارند.

هم اکنون قیمت یک جفت کفش چرم مصنوعی بسته به کیفیت آن از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و یک جفت کفش چرم طبیعی از ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است که با این قیمت‌ها مردم از پس خرید برنمی آیند.

دلیل گران شدن کفش هم از یکسو افزایش قیمت مواد اولیه و از سوی دیگر هزینه دستمزد کارگر و ... است و مغازه‌داران هم کفش را با قیمت بالا به مغازه می‌آورند.

 شیوع بیماری کرونا و کاهش مراسم  نیز بر کاهش فروش کفش بی تاثیر نیست.

هر سال ۳۵۰ واحد کفش فروشی کرمانشاه در چنین ایامی در اوج فروش بودند، امیدواریم در یک ماه باقی مانده تا عید وضعیت بازار کمی بهتر شود.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز افزایش قیمت کاهش خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال