Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با مدیرعامل کارخانه سیمان مند دشتی اظهار داشت: تردد کامیون‌های کارخانه سیمان به داخل شهر نارضایتی‌های عدیده ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: در جهت رضایت و حفظ آرامش مردم از تردد کامیون‌ها کارخانه سیمان به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه همواره در جهت رفع مشکلات کارخانه کنار این مجموعه هستیم، بیان کرد: از همه ظرفیت‌های قانونی در جهت رضایت مردم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از مشارکت کارخانه سیمان در قبال مسئولیت‌های اجتماعی گفت: از مجموعه صنعت در جهت توسعه شهرستان حمایت می‌شود.

بحرانی خاطر نشان کرد: تکمیل محور خورموج-لاور از مطالبات چندین ساله مردم است و آنها انتظار دارند کارخانه سیمان در این پروژه مشارکت داشته باشد.

کد خبر 5431254

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خورموج علی بحرانی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا بارش باران عکس استانها گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز کارخانه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد

طبق اعلام گمرک، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

براساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد