Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، نمایش موفق ترانه‌های تلخ تارا که در سال‌های گذشته توسط کارگردان‌های مختلف به روی صحنه رفته است، یکی از آثار خوب نمایش آذربایجان شرقی است که در سایر شهرهای کشور از استقبال خوبی  نیز برخوردار بوده است.

این نمایش که در سبک تئاتر ایرانی با موزیکال است، در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به موفقیت  دست یافته و دو بازیگر نمایش، ژیلا آل رشاد و بیتا آزادی موفق به کسب جایزه بازیگری در جشنواره تئاتر فجر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این نمایش پیش از اعزام به فستیوال بین المللی تئاتر تونس  در پی جمع  آوری حمایت مردمی بوده و قرار است از روز پنجم تا ۲۵ اسفندماه، در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رود.

بنا بر گفته‌ی علی فتوحی، کارگردان این نمایش، ترانه‌های تلخ تارا یک نمایش کمدی ایرانی همراه با موزیک بوده و یک تئاتر زنانه محسوب می‌شود.

این کارگردان تبریزی با بیان این‌که متاسفانه در اجرای نمایش‌های ایرانی که بیانگر فرهنگ ایرانی است، کوتاهی کردیم، افزود:زبان اصلی این نمایش، درام است و مکالمه‌ها به زبان فارسی انجام می‌گیرد.در این نمایش گذری به داستان معروف سارا نیز شده و به انتخاب این شخصیت خطه‌ی آذربایجان نقد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که سطح مخاطبان تبریزی از سایر شهرها بالا است، گفت: امیدواریم اکران نمایش در تبریز با اقبال خوبی رو به رو شود و مردم حمایت خود از آن را اعرام کنند.

فتوحی هم‌چنین از تهیه ۳۰ بلیط حمایتی با قیمت هر بلیط ۲۰۰ هزار تومان خبر داد و افزود: باید تا ۱۵ اسفندماه، نظر خود برای حضور  در فستیوال تونس را اعلام کنیم و فعلا در مرحله جمع آوری هزینه سفر هستیم.

نمایش ترانه‌های تلخ تارا از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه  رفته و منتظر حضور و استقبال گرم تمامی اقشار مردمی شهر است. 

46

کد خبر 1605859

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند