Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:37:46 GMT

شهرآورد اصفهان؛ تقابل زرد تیره و سبز تار

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۶۳۷۹

شهرآورد اصفهان؛ تقابل زرد تیره و سبز تار

ایسنا/اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان امروز میزبان شهرآورد شصت و هشتم فوتبال اصفهان خواهد بود، تقابلی که ۳ امتیاز آن برای هر دو تیم می‌تواند ضریب دو پیدا کند تا به وضعیت آن‌ها در جدول سرو سامانی دهد.

دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان درحالی از ساعت ۱۵ امروز در گودال مرگ به مصاف یکدیگر می‌روند که شاید هر دو تیم روزهای خوبی را در لیگ امسال سپری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها که پس از کسب نتایج سینوسی فاصله امتیازی زیادی را تا استقلال صدرنشین، احساس می‌کنند، حتی با توجه به اینکه همچنان در رده سوم جدول قرار دارند، امید بسیار اندکی به قهرمانی داشته و به نظر می‌رسد اگر می‌خواهند این فرصت باقیمانده از دست نرود، باید از همین دیدار روند پیروزی‌های خود را مجدد آغاز کرده و هیچ امتیازی را از دست ندهند.

در نقطه مقابل سبزپوشان نصف جهان با هدایت مهدی تارتار از چهار شکست متوالی رنج می‌برند و آرام آرام به سمت نیمه پایینی جدول درحال حرکت هستند؛ اتفاقی که با کسب تجربه از سال گذشته باید هرچه سریع‌تر متوقف می‌شد تا روزهای تاریک لیگ قبل دیگر به سراغ ذوب‌آهن نیاید.

با بررسی تمامی این اتفاقات به این نتیجه می‌رسیم که دیدار این دو تیم در هفته نوزدهم، بسیار برای هردو تیم حائز اهمیت است؛ موضوعی که بدون شک محرم نویدکیا و مهدی تارتار، دو سرمربی جوان از آن به خوبی آگاه بوده و بی‌شک بازی زیبایی برای هواداران فوتبال انتظار می‌رود.

 لازم به ذکر است که در نیم فصل اول این ذوبی‌ها بودند که با یک گل موفق به برتری مقابل طلایی پوشان شدند و حالا این سپاهانی‌ها هستند که درصدد جبران این نتیجه در ورزشگاه اختصاصی خود خواهند بود.

باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو تیم فاتح شهرآورد ۶۸ خواهد بود. آیا سپاهان با کسب یک برتری خانگی ضمن تثبیت جایگاه سوم همچنان امیدهای خود برای قهرمانی را زنده نگاه می‌دارد یا ذوبی‌ها با برتری ضمن دبل در شهرآوردهای این فصل، اولین ۳ امتیاز نیم فصل دوم خود را کسب می‌کنند و کمی از خطر این روزها فاصله می‌گیرند؟

در سوی مقابل اما عدم کسب نتیجه لازم در این دیدار می‌تواند تاوان سنگینی را نیز به همراه داشته باشد، زردپوشان درصورتی که از کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی باز بمانند ضمن از دست دادن اندک امید قهرمانی، جایگاه خود برای کسب سهمیه آسیایی را نیز متزلزل خواهد یافت. شرایط برای تارتار و ذوب آهن نیز به گونه‌ای است، اگر این تیم نتواند نتیجه خوبی در شهرآورد اصفهان کسب کند با کسب ۵ شکست متوالی نیمکت سبزپوشان نیز وارد منطقه خطر شده و فشارهای این روزها بیش از پیش به مهدی تارتار و تیم ذوب آهن تحمیل خواهد شد.

حامد بابایی، خبرنگار افتخاری ورزش 

انتهای پیام

   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شهرآورد اصفهان مهدي تارتار ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان محرم نويدكيا ورزشگاه نقش جهان اصفهان ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان تاکنون هرگز سهمیه آسیا نگرفته و هیچوقت به اندازه این فصل نیز به آسیا نزدیک نبوده است. شاگردان مهدی تارتار بالاتر از گل‌گهر مدعی و تیم‌هایی نظیر مس رفسنجان و فولاد که به عنوان قدرت‌های چند فصل اخیر ایران مطرح هستند، موفق شده در بین تیمهای بالای جدول قرار بگیرد.

ملوانی‌ها که هفته گذشته شکست تلخی برابر سپاهان داشتند، موفق شدند سایپا را شکست بدهند تا همچنان در جام حذفی باقی بمانند.

باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، ملوان امیدوار است تا با قرعه مطلوب در مرحله بعدی موفق شود به نیمه نهایی هم صعود کند.

این برد همچنین روحیه ملوان را بالا برده و حالا تارتار امیدوار است تیمش در مقابل استقلال خوزستان و هوادار هم نتیجه بگیرد تا شاید در بازی رودررو برابر تراکتور بتواند جایگاه این تیم را از آن خود کند.

در صورتی که ملوان به رتبه چهارم برسد، در آن صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی به این تیم سهمیه می‌دهد.

همچنین ملوان در صورت کسب سهمیه اولین تیم تاریخ لیگ برتر می‌شود که یک فصل بعد از صعود به لیگ برتر سهمیه آسیا می‌گیرد، هرچند که برای ملوان همین رتبه پنجم نیز بهترین جایگاه در تاریخ لیگ‌برتری این باشگاه محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)