Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده به انتقاد از فعالیت احسان اصولی در باشگاه پدیده پرداخت

قائم مقام باشگاه پدیده از احسان اصولی خواست تا درباره مسائل مالی این باشگاه شفاف سازی و به مالک این تیم مدارک ارائه کند.

به گزارش طرفداری، اسماعیل حیدرپور در برنامه شب های فوتبالی گفت:

مگر می شود آقای اصولی که دایه سرپرستی فدراسیون فوتبال را دارد، بیایند باشگاه خصوصی را فصل قبل تحویل بگیرند، درآمدزایی کسب کنند، پول از فروش بازیکنان و تبلیغات محیطی در بیاورند بعد هیچ مدرکی به باشگاه ندهند؟ این آقا می خواهد شفاف سازی کند و فوتبال مملکت را درست کند؟

او افزود:

با توجه به این که باشگاه خصوصی است و باشگاه در اختیار هیات فوتبال بوده، آقای اصولی اگر می خواهند در فدراسیون فوتبال شفاف سازی انجام شود و الان به رییس فدراسیون نقد دارند که البته بنده هم نقد دارم و مدعی شفاف سازی هستند، بیایند شفاف سازی کنند و بگویند 10 میلیاردی که پارسال از شهرداری گرفتند چه شد؟ پولی که از تبلیغات گرفتند، به باشگاه و مالک باشگاه توضیح بدهند بعد بروند سراغ شفاف سازی در فوتبال!

 

 

 

اخبار داغ 

پیشنهاد مالی وسوسه انگیز برای محمد ربیعی / ماجراجویی مس رفسنجان نیمه کاره می ماند؟ استقلال چطور رضایتنامه عارف آقاسی را صادر کرد؟ فران تورس: می توانم با هالند و ام باپه رقابت کنم تیم منتخب پرتغالی‌های تاریخ لیگ برتر از نگاه برناردو سیلوا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پدیده شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان