Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@21:14:23 GMT

استعدادهای ورزشی در روستاها فراوان است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۴۷۱

استعدادهای ورزشی در روستاها فراوان است

معاون وزیر ورزش گفت: استعدادهای ورزشی در روستاها فراوان است و توجه به ورزش روستایی می تواند به کشف استعدادهای ورزشی در مناطق محروم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محمد پولادگر روز چهارشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای سعید آباد اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که امروز در روستاها نیز شاهد استقرار امکانات ورزشی هستیم و این توزیع عادلانه امکانات می تواند به تقویت شور و نشاط اجتماعی هم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: امیدواریم با تامین امکانات ورزشی در روستاها بتوانیم نوجوانان و جوانان زیادی را که استعداد ورزشی دارند شناسایی کرده و تحت حمایت قرار دهیم.

پولادگر، از مشارکت خیرین در اهدای زمین در روستاها برای توسعه امکانات ورزشی تشکر کرد و گفت: در روستای سعید آباد کمک خیر در اهدای زمین موجب شد تا این سالن امروز افتتاح شده و به بهره برداری برسد و زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مهیا شود. 

آکادمی فوتبال، چمن مصنوعی باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر، سالن ورزشی روستای کورانه قزوین، سالنهای ورزشی روستاهای امیرآباد بویین زهرا، ساختمان اداری و چمن مصنوعی روستای حصار البرز و تجهیز ۴۳ خانه ورزش روستایی از طرح هایی است که در سفر معاون وزیر ورزش به بهره برداری می رسد.

برای اجرای این طرحها اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.  

معاون وزیر ورزش امروز در ادامه سفر یک روزه به استان با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز دیدار و گفتگو می کند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شور و نشاط زمین جوانان و نوجوانان معاون وزیر ورزش و جوانان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد