Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه برخی معاونین ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان و کارشناسان با حضور در مناطق دریایی و جزایر نازعات خلیج فارس، از قسمت‌های مختلف رزمی، عملیاتی و پشتیبانی یگان‌های نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور بازدید و آمادگی و توان رزمی - عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر نصیرزاده در ادامه به منظور بررسی میزان آمادگی و توان رزمی رزمندگان مستقر در جزایر تنب بزرگ، کوچک و بوموسی، در این جزایر حضور یافتند و از بخش‌های شناوری، موشکی، پهپادی، جنگالی و قرارگاه‌های ناویان در جزایر بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور میدانی در جمع رزمندگان دریادل و سربازان دلیر نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعاتی، با عرض خدا قوت و خسته نباشید به آنها، بر انجام صحیح و سریع مأموریت‌های محوله برای بالا بردن توان دفاعی تأکید کرد.

امیر نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح طی گفتگویی با مثبت ارزیابی نمودن تلاش‌های تحسین برانگیز رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حراست و صیانت از حریم منابع و منافع ملت عزیز ایران اسلامی گفت: آنچه امروز در این سفر و بازدید میدانی موجب خرسندی و رضایتمندی ما قرار گرفت مشاهده جمع کثیری از چهره‌های جوان، افسران تازه نفس و آماده، مصمم با روحیه جهادی، انقلابی و سلحشوری است که با توکل بر خداوند متعال محکم، با صلابت و هوشیاری کامل برای دفاع از میهن اسلامی در این جزایر مقاوم و ایستاده‌اند.

کد خبر 5431710 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی سپاه امیر نصیرزاده مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 حسین امیرعبداللهیان ایران صحن مجلس حسین امیر عبداللهیان لایحه بودجه سیدابراهیم رئیسی کنفرانس امنیتی مونیخ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایالات متحده امریکا مذاکرات وین محمد باقر قالیباف ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است