Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@23:00:43 GMT

بازار سرمایه، دست دولت را گرفت!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۸۷۰۶

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مرحله بانک ها  و موسسات اعتباری غیربانکی سفارش خریدی برای اوراق بدهی دولت ثبت نکردند.

با این وجود پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اوراق بدهی در بازار سرمایه توسط سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی خریداری شد.

در سه مرحله گذشته در مجموع دولت ۹هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اوراق بدهی فروخته است که ۹۵ درصد در بازار سرمایه فروخته شد و تنها ۵ درصد اوراق را بانک و موسسات مالی خریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر و حداقل نرخ بهره اوراق فروخته شده به ترتیب برابر با ۲۱.۷۹ و ۲۱.۴۰ درصد بود که نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

مرحله بعدی با عرضه ۱۰هزار و ۴۰ میلیارد تومان از اوراق بدهی ادامه پیدا می‌کند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بازار سرمایه نرخ بهره بانک ها اوراق حراج اوراق بدهی دولت سیزدهم اخبار مرتبط یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان اوراق بدهی فروخته شد ۴هزار و ۸۱۰میلیارد تومان اوراق بدهی فروخته شد / اوراق بدهی خریدار پیدا کرد! بازار سرمایه، اوراق بدهی می خرد فروش اوراق بدهی؛ تقریبا هیچ / کمتر از ۱۰میلیارد اوراق بدهی فروخته شد ۷هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان اوراق بدهی فروخته شد / روی خوش بازار سرمایه به اوراق بدهی دولت برای دومین هفته متوالی بانک‌ها هیچ اوراقی نخریدند/ کابوس کسری بودجه نزدیک‌تر از هر زمان د… ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها بازار سرمایه، دست دولت را گرفت! قیمت وام مسکن سقوط می کند زیر سویه اومیکرون چقدر خطرناک است؟ معلمان غیر رسمی استخدام می شوند؟ بخشی از نمایندگان مجلس خواهان بازگشت طرح صیانت به صحن علنی شدند اعتراض به میزان افزایش حقوق ۱۴۰۱ مقابل مجلس + عکس میزان گازبهای ۱۴۰۱ تعیین شد شاخص کل با رشد سه هزار واحدی معاملات را به پایان برد وزارت خارجه اوکراین از شهروندانش خواست فورا روسیه را ترک کند یک ادعای عجیب؛ خودروسازان به جای ایربگ پلاستیک گذاشتند! تعیین معافیت در پرداخت عوارض برای تعدادی از مشترکان برق گسترش صنعت گردشگری السالوادور پس از قانونی شدن بیت کوین تسلیم پیام سلطان عمان به ابراهیم رییسی دیدار وزیر خارجه ایران و عمان + فیلم رای گیری ما غیرقانونی نبود امیدوارم ناچار نشویم از اتحادیه جهانی وکلا کمک بگیریم هزینه های سرسام آور خانه تکانی استعفا یا برکناری در انتظار شهردار تهران؟ افزایش ازدواج در تاریخ ۲۲/۰۲/۲۰۲۲ + عکس و فیلم دستور رییسی به وزیر ارتباطات؛ سرعت اینترنت افزایش یابد! ادامه افزایش قیمت دلار / چرا کاهش قیمت دلار متوقف شد؟ استخدام بیش از ۴۰۰۰ طلبه در آموزش و پرورش بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت تست کرونا در هنگ کنگ الزامی شد چرا عیدی بازنشستگان کافی نیست؟ التهاب در صحن مجلس به خاطر طرح صیانت سرپرست جدید فرمانداری به زودی مشخص می شود قیمت دلار ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند کدام استان بیشترین استخدام معلمان را دارد؟ ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ واکنش رییسی به طرح صیانت وی چین (VeChain) چیست؟ مجلس با افزایش قیمت آب بها موافقت کرد زنان در دوران بارداری چه ویتامین هایی نیاز دارند؟ یک معافیت مالیاتی جدید تصویب شد قوانین سند دار کردن اراضی کشاورزی به روز می شود برای درمان کبد چرب از این روش استفاده کنید! چگونه سهام استقلال و پرسپولیس را بخریم؟ این عامل منشأ بسیاری از بیماری‌ ها در مردان است چرا مدیران ماسک نمی زنند؟! پرونده وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان بسته شد بر واکسیناسیون مادران باردار تاکید ویژه شد مدیر برنامه ای که راست فوتبال ایران را قبضه کرده! مردم آزادند از هر پلتفرمی‌ که خواستند استفاده کنند تاثیر داروی آسترازنکا بر روی نوعی از سرطان نرخ های مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۱ سیگار اعلام شد ارزان ترین یخچال دوقلو چند؟ (جدول) درست و نادرست های اومیکرونی! آخر سال خودرو بخریم یا نه؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه نرخ بهره بانک ها اوراق حراج اوراق بدهی دولت سیزدهم میلیارد تومان اوراق بدهی فروخته اوراق بدهی فروخته شد بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تهاتر و تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت از محل ظرفیت‌های قانون بودجه خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تسریع طرح‌های آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد و اظهار داشت: اجرا طرح شبکه‌های فاضلاب در مناطق جنوبی شهر بوشهر تسریع یافته و بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه از تهاتر و تسویه 190 میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت خبر داد و بیان کرد: از محل ظرفیت‌های قانونی در بودجه سال قبل در مجموع بیش از 190 میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای را یکی از این موارد دانست و اضافه کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت به میزان 164.8 میلیارد تومان، امور مالیاتی 20.6 میلیارد تومان و پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای به مبلغ 51.6 میلیارد تومان بوده است.

عالی ادامه داد: امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموس نمایان شود.

وی از به‌کارگیری افزایش ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های آبرسانی استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برای پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه‌گذاران به‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی خبر داد و بیان کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال دشتی به طول حدود 10 کیلومتر و با 12 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عالی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است ادامه داد: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال 41 خانوار با 123 نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران