Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب از ابتدای امسال توقیف شده است. خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی در جریان سفر شهرستانی و بازدید از حوزه قضایی میناب ضمن حضور در محل پارکینگ خودرو‌های توقیفی در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه سرباند‌های قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این موضوع با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و اقصی نقاط استان با هدف کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: در راستای اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور صیانت از منابع ملی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهرستان میناب توقیف شده است.    وی گفت: با اجرای طرح‌های ضربتی و در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق، مأموران انتظامی در این شهرستان موفق شده اند در این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف و ضبط کند.   رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف در سطح استان را در پی داشته است.   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری هرمزگان مبارزه با قاچاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان مبارزه با قاچاق شهرستان میناب سوخت قاچاق قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر