Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- وحید نیشابوری گفت : طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری ها روز‌های ۹ و ۱۰ اسفند امسال برگزار شود که متاسفانه به دلیل تامین نشدن اعتبار برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

به گفته دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها بخش قابل توجهی از اعتبار لازم جهت برگزاری این جشنواره به شکل استانی تامین می‌شود، متاسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری‌های متعدد تاکنون اعتبار استانی برای جشنواره تامین نشده و در همین راستا تصمیم به تعویق برگزاری جشنواره گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علاوه بر کمبود اعتبار، به دلیل اوج گیری دوباره کرونا و شروع موج جدید آن، عملا امکان برگزاری حضوری جشنواره در تاریخ تعیین شده وجود نداشت.

برگزارکنندگان جشنواره تاکید بر برگزاری حضوری این جشنواره دارند و در همین راستا حتی اگر اعتبار لازم تامین می‌شد باز هم به دلیل وقوع موج ششم کرونا امکان برگزاری جشنواره در زمان مقرر فراهم نبود.

با توجه به حضور مهمانان و مدعوین از دو کشور همسایه (عراق و ترکیه) و استان‌های مرزی ایران، نیاز است منتظر مساعد شدن وضعیت کرونایی شویم تا بتوانیم جشنواره را بصورت حضوری برگزار کنیم و در همین راستا برگزاری جشنواره به زمان دیگری موکول شد.

با رایزنی‌هایی که صورت گرفته، زمان پیشنهادی جدید برای برگزاری جشنواره ۲۷ اردیبهشت سال آینده اعلام شده که در صورت تایید از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد استانی، جشنواره در این تاریخ برگزار می‌شود.

روند اجرایی برگزاری جشنواره در حال انجام است، در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه، او ضمن حمایت کامل، بر برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر این جشنواره در زمان مناسب تاکید داشتند.

با تامین اعتبار لازم در استان بزودی فراخوان جشنواره منتشر و مراحل برگزاری جشنواره طبق برنامه انجام شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳

کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است