Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:57:26 GMT

چاپ لوکس و خاص

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۲۵۴

چاپ لوکس و خاص

برای اینکه کارت ویزیت شما خاص و چشمگیر باشد، کاتالوگ محصولات شما لوکس و بی نظیر باشد، لیبل محصولات شما درخشان و گیرا باشند و برای اینکه هر محصول چاپی شما در نوع خود بهترین باشد بایستی در طراحی و چاپ به تک تک جزئیات دقت شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، اگر زمان و یا مهارت کافی برای رعایت اصول طراحی و چاپ نداشته باشید تنها در صورتی کار شما مطابق میلیتان و با بالاترین استاندارد ها انجام خواهد شد که کار خود را به کاردان بسپارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مطلب به عواملی که در هر چه بیشتر لوکس شدن کار شما موثر است با ذکر دو نمونه می پردازیم:

کاتالوگ لوکس

کاتالوگ و یا ژورنال به مجموعه ای از برگه هایی می گویند که روی آن ها اطلاعات و تصاویر محصولات با کیفیت بالا چاپ می شود و به شیوه های متفاوت صحافی به یکدیگر متصل می گردند. لذا در تهیه کاتالوگ چند مرحله بایستی انجام شود.

طراحی کاتالوگ، چاپ ، پوشش چاپ ، برش برگه ها در سایز مناسب و صحافی کاتالوگ.

برای داشتن کاتالوگی لوکس بایستی تمامی مراحل بالا با دقت تمام انجام شود، از طراحی گرفته تا صحافی.

پس از آماده سازی تصاویر مناسب و با کیفیت از محصولات خود و جمع آوری اطلاعات ضروری و ترغیب کننده در متن کاتالوگ نوبت به چاپ می رسد.

چاپ کاتالوگ: چاپگر های مورد استفاده در چاپ برگه های کاتالوگ بایستی علاوه بر بروز بودن، کاملا کالیبره شده باشند و توسط اپراتور های حرفه ای و مسئول مورد استفاده قرار گیرند تا رنگ مورد انتظار با دقت و درخشندگی عالی روی برگه چاپ شود.

پوشش چاپ: پس از چاپ برگه ها استفاده از پوشش های چاپی در کاتالوگ های لوکس ضروریست. پوشش برگه های کاتالوگ می تواند سلفون براق، سلفون مات و یا سلفون مخملی باشد که با لمس آن حس خوبی به دستان ما منتقل شود. علاوه بر مرغوبیت این سلفون ها، نصب آن ها نیز بایستی با تجهیزات مناسب و به دقت صورت گیرد تا هیچگونه حباب و زائده ای در کار ایجاد نشود.

برش کاتالوگ: پس از نصب پوشش چاپ، برگه ها بایستی به دقت برش بخورند تا مطابق با اندازه دلخواه شما شوند. این برش بایستی به نحوی صورت گیرد که علاوه بر اندازه دقیق درخواستی، حداقل ناهماهنگی در اطراف کادر ایجاد شود. اهمیت برش در تصویر نهایی کاتالوگ شما بسیار اهمیت دارد و بایستی با دستگاه های برش بسیار دقیق و اپراتور های کاملا حرفه ای انجام شود.

صحافی: صحافی کاتالوگ معمولا به دو شیوه صحافی چسب گرم و یا جلد سخت سلفونی انجام می شود. مهم ترین عامل در استحکام و دوام کاتالوگ شما همین مرحله است که اگر با دقت و به درستی انجام نشود علاوه بر ظاهر نامناسب کاتالوگ، موجب می شود طول عمر آن بسیار پایین بوده و برگه ها به آسانی از کاتالوگ جدا شوند و نتیجه تلاش شما را بیهوده کند.

کارت ویزیت خاص

برای داشتن کارت ویزیت خاص و منحصر بفردی که بتواند تصویری عالی از شما و کار شما بگذارد بایستی عوامل زیادی رعایت شوند. انبوهی از کارت ویزیت ها ممکن است به دست مشتریان شما برسد و به دور انداخته شود. کارت شما می تواند حتی تنها به واسطه زیبایی و خاص بودن خود تا مدت های مدید نگهداری شود و به دیگران نشان داده شود.

قدم اول در داشتن یک کارت ویزیت خاص، مانند تمام پروژه های چاپی دیگر طراحی است. در طراحی بایستی علاوه بر رعایت تمام اصول، داشتن خلاقیت و خلق یک تصویر فوق العاده، به چاپ آن نیز توجه داشته باشید. اینکه از چه کاغذ و چه پوششی برای چاپ استفاده شود، روی کاغذ بافت دار و یا ساده چاپ شود، در چه اندازه ای و به چه صورتی برش بخورد.

تنها با دانستن اصول طراحی و چاپ است که می توانید کارت ویزیت خاص و منحصر بفردی برای خود خلق کنید. در صورتی که طرحی از پیش انجام شده برای کارت خود ندارید و یا زمان و مهارت کافی برای طراحی ندارید بهتر است که کل کار خود را به چاپخانه ای مجهز و دارای تیم طراحی قوی بسپارید تا با رعایت جزئیات و دانش مورد نیاز در تک تک موارد مهم طراحی و چاپ کارت شما، هیچ نگرانی ای بابت داشتن کارتی خاص و لوکس نداشته باشید.

چند مورد مهم که در هر چه خاص تر کردن کارت شما دخیل اند را با هم مرور می کنیم:

کاغذهای خاص: برای داشتن کارتی خاص استفاده از کاغذهای خاص و زیبا بسیار مهم است. انواع کاغذهای بافت دار فابریانو و کتان و یا کاغذ زیبای کرافت می تواند جلوه کارت شما را بسیار متفاوت و زیبا کند.

پوشش های خاص: استفاده از پوشش های لمینت و سلفونی خاص مانند سلفون مخملی می تواند جذابیت کارت شما را دو چندان کند.

برش خاص: برش های خاصی غیر از الگوی استاندارد مستطیل شکل کارت ویزیت ها گاهی می تواند کارت شما را بسیار زیبا و چشمگیر کند. انتخاب سایز مناسب و برش مناسب به صورت مستطیل، مربع، گوشه گرد و یا اشکال کاملا خاص و اختصاصی می تواند کارت شما را غیر قابل رقابت کند.

ضخامت کارت: یکی از عوامل مهم در جذابیت کارت ویزیت ضخامت آن است. با چاپ کارت 600 گرمی، کارت مغز رنگی، کارت های دولایه کالک و ... جلوه کارت شما بسیار بهتر خواهد شد.

خانه چاپ و گرافیک با داشتن تیم طراحی حرفه ای با سابقه 20 ساله، اپراتور های چاپ کاملا متخصص و دوره دیده به همراه جدید ترین تجهیزات چاپ، برش و صحافی و انواع کاغذهای ساده و فانتزی نگرانی شما را برای کاری کاملا لوکس و حرفه ای برطرف خواهد کرد.

شماره های تماس: ۸۸۸۱۰۳۶۰   –   ۸۸۸۴۸۴۵۰  –     ۸۸۸۳۲۹۴۰   –   ۸۸۸۳۶۴۳۹

وبسایت: https://digichapograph.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارت ویزیت خاص طراحی و چاپ کارت شما حرفه ای برگه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024