Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت در راستای اجرای ردیف (۱۳) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشوردر سال جاری ۲۶ هزار و ۷۲۶ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال به برخی نهادها از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پرداخت شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت 26 هزار و 726 میلیارد و 253 میلیون ریال درراستای اجرای ردیف (13) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره (14) قانون بودجه کل کشوردر سال جاری به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، استانداری البرز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویر احمد واستان خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجتی با اشاره به پرداخت اخیر گفت: این پرداختی ها براساس ردیف (13) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره (14) قانون بودجه صورت گرفته است که براساس آن مبلغ 24 هزارو 973 میلیارد و 540 میلیون ریال به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، 100 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، 25 میلیارد و 729 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه، 178 میلیارد و 294 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان رضوی، 15 میلیارد و 750 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، 25 میلیارد و 258 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار، 24 میلیارد و 34 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام، 347 میلیارد و 948 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، 3 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد، 300 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: دراجرای ردیف یاد شده نیز 500 میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویر احمد، 94 میلیارد و 160 میلیون ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  خراسان رضوی و 300 میلیارد ریال به استانداری البرز، 338میلیارد و 540 میلیون ریال به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان پرداخت شد.

لازم به ذکراست، ردیف (13) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره (14) قانون بودجه کل کشور در سال جاری مربوط به  اجرای سایر اهداف مندرج در ماده 39 قانون برنامه پنجم ششم توسعه، اجرای مواد 8تا 11 قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، حق بیمه سهم دولت برای اقشار خاص از جمله رانندگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، قالیبافان، زنبورداران، شاغلان صنایع دستی شناسه دار، زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست، راهنمایان گردش گری و صیادان شمال و جنوب و باربران و خادمین مساجد می باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد سازمان هدفمندسازی یارانه ها اقتصاد سازمان هدفمندسازی یارانه ها میلیارد ریال قانون بودجه اجرای ردیف یارانه ها حمل و نقل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم