Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قربان‌زاده با بیان این که ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در قالب صرف سهام و مشارکت مردم در افزایش سرمایه در بازار پایه فرابورس عرضه می‌شود، اظهار داشت: بعد از این مرحله ۵ درصد دیگر از سهام هریک از این دو باشگاه به پیشکسوتان و هواداران واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بحث واگذاری سرخابی‌ها عرضه اولیه به شمار نمی‌رود، بلکه مشارکت در افزایش سرمایه دو باشگاه است. مطابق طرح توجیهی افزایش سرمایه دو باشگاه قرار است، از محل مشارکت مردم در افزایش سرمایه از طریق صرف سهام این اتفاق بیفتد.

وی در توضیح این افزایش سرمایه اضافه کرد: سرمایه ثبتی باشگاه پرسپولیس ۷۰۱ میلیارد تومان و باشگاه استقلال ۷۱۹ میلیارد تومان است؛ یعنی معادل ۵۰ درصد سرمایه ثبتی هر شرکت که حدود ۳۵۰ میلیارد تومان است، در مرحله اول توسط مردم از طریق مشارکت در افزایش سرمایه تأمین می‌شود که این ارقام حدود ۱۰ درصد رقم ارزش‌گذاری‌ کل دارایی‌ها و برند هر یک از دو باشگاه سرخابی‌ها به شمار می‌رود.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: در مرحله اول آماده‌سازی سرخابی‌ها برای ورود به بورس مشکلات متعددی در سر راه وجود داشت، از جمله اینکه اقدامات ویژه‌ای مانند اصلاح اساسنامه دو شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و تجدید ارزیابی دارایی‌های دو شرکت و ثبت نزد سازمان ثبت شرکت‌ها و تهیه صورت‌های مالی ۴۵ گانه برای برگزاری مجامع دو شرکت و تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده و طرح کسب و کار و نقشه درآمدی برای سال آینده است که در جلسات سه ماه گذشته در سازمان خصوصی‌سازی برای دو باشگاه پیگیری شد.

قربان‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر این دو باشگاه نزد سازمان بورس ثبت شده و آماده درج در بازار پایه فرابورس هستند، ادامه داد: پس از درج در بازار پایه فرابورس مرحله ثبت افزایش سرمایه دو باشگاه در مجمع فوق‌العاده که در هفته جاری برگزار می‌شود، سرمایه دو شرکت افزایش می‌یابد و مردم می‌توانند از طریق مشارکت در افزایش سرمایه آن‌ها مشارکت کنند.

کد خبر 659387 برچسب‌ها بورس - فرا بورس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس فرا بورس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس دو باشگاه سرمایه دو دو شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران