Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: توجه به موضوع مهم اقتصاد در ورزش برای حضور بخش خصوصی در اولویت برنامه های راهبردی استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، اعلایی استاندار، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، شفیعی فرماندار، پوراسماعیل مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر ، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی آکادمی فوتبال باشگاه شمس آذر در شهرک مینودر قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم گفت: خوشبختانه ظرفیت انسانی خوبی در عرصه ورزش داریم که می تواند منشا افتخارات ملی و بین المللی باشد.

وی افزود: برای نیل به اهداف تعریف شده نیازمند سرمایه گذاری مناسب در زیرساخت ها هستیم که باید توسط حاکمیت رخ دهد.

استاندار قزوین تصریح کرد: زیرساختهای ورزشی زیادی توسط دولت ایجاد شده اما بخشی نیز باید فرصتهای توجیهی و اقتصادی داشته باشد تابخش خصوصی هم در آن ورود کند.

اعلایی بیان کرد: بدون تردید بخشی از زیرساخت های ورزشی و نیز تیم داری بایستی توسط بخش خصوصی ایجاد شود که در این راستا موضوع اقتصاد ورزش در دستور کار اجرایی استان قرار گرفته تا هم زمینه کسب درآمد و ارزش افزوده شکل بگیرد و هم توسعه ورزش ممکن شود.

استاندار قزوین یادآورشد:  کسانی که از ارزش افزوده برخوردار می شوند باید انگیره مشارکت در کار را هم داشته باشند و به توسعه ورزش کمک کنند.

وی یادآورشد: استان قزوین در آسیبهای اجتماعی و اعتیاد شاخص های خوبی ندارد و ما نگرانیم و بدون تردید یکی از راههای پیشگیری از آسیب ها توسعه رشته های ورزشی و ارتقای جایگاه ورزش است.

ورزش یک ضرورت در جامعه است

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز ورزش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است و ما ناجاریم برای کاهش هزبنه های دیگر بخش های خود حتما ورزش را جدی بگیریم.

اعلایی بیان کرد: از جناب آقای پولادگر معاون وزیر ورزش که در رفع موانع توسعه ورزش نقش موثری داشته اند تشکر می کنیم و انتظار داریم به ورزش استان نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی ضمن تقدیراز تلاش خوب مدیرکل ورزش استان افزود: استان قزوین در ورزش بسیار پر ظرفیت و آینده دار است و باید پیگیر امور ورزش باشیم و برای جلب اعتبارات بیشتر تلاش کنیم تا شرایط بهتری در این عرصه ایجاد شود.

استاندار قزوین از سرمایه گذاری بخش خصوصی در باشگاه داری مجموعه شمس آذر تشکر و قدردانی کرد.

 انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر مدیرکل ورزش و جوانان زمین فوتبال سرمایه گذاری دولت بخش خصوصی اقتصاد درآمد استان قزوین اعتیاد رشته های ورزشی جامعه معاون استان قزوین سرمایه گذاری بخش خصوصی استاندار قزوین محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است