Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زوونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: پیکان خیلی بهتر بازی کرد، موقعیت های بهترین داشتند. بعد از دو باخت هفته قبل با تمرینات خوبی که داشتیم با بچه‌ها تلاش کردیم که از این وضعیت بیرون بیاییم. پیکان نیمه اول خوب بازی کرد ولی دروازه‌بان ما توانست حملات پیکانی‌ها را خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخباری بهترین بازیکن ما بود. بازی در نیمه دوم پایاپای بود چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در خصوص  ادامه همکاری‌اش با تیم تراکتور گفت: از روز اولی که آمدم می‌دانستم تراکتور تماشاگران زیادی دارد و انتظارات زیادی از این تیم دارند. از همان روز اول به باشگاه گفتم که فصل سختی در پیش داریم. تمام تلاشم را به کار گرفتم که تیم در بهترین شرایط قرار گیرد و بهترین بازی‌ها را انجام دهد. تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و این نتایج را عوض کنیم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد اخباری اذعان داشت: امروز بهترین بازیکن زمین اخباری دروازه‌بان ما بود. 

سولدو در خصوص شرایط بازیکنان در نیم‌فصل دوم گفت: من تمام تلاشم را کردم که در نیم‌ فصل بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. وقت کمی در نیم‌فصل داشتیم توانستیم کمی از لحاظ بدنی تیم را بالا بیاوریم. پیدا کردن بازیکن خوب سخت است چون در نیم‌فصل تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را نمی‌دهند. تعدادی بازیکن خوب مدنظر داشتیم اما نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم و تیم‌های دیگر آنها را گرفتند. بعد از بازی با صنعت نفت 6 بازیکن ما کرونا گرفتند و این روی روند تیم ما تأثیر گذاشت. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. تلاش من، مدیریت و کادر فنی این است که چند بازیکن با شرایط خوب به خدمت بگیریم.

وی در خصوص وضعیت سعید واسعی خاطرنشان کرد: واسعی را در لیست 20 نفره قرار ندادم، شاید در بازی‌های آینده در لیست 20 نفره قرار بگیرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مشکلی نیست، مدت زیادی است در کار مربیگری هستم. مدیریت هر تصمیمی بگیرد همان است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور فارس تبریز اخباری سولدو بهترین بازی تیم تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است