Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:50:23 GMT

تولیدکنندگان نباید از حمایت‌ها سوءاستفاده کنند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۵۳۴۰

تولیدکنندگان نباید از حمایت‌ها سوءاستفاده کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عزت‌الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از حمایت‌ها سوءاستفاده کنند، گفت: حمایت‌ها از برخی تولیدکنندگان نتیجه مطلوب را در پی نداشته و ثمره این حمایت‌ها این بوده که تولیدکنندگان ما کالای با قیمت بالا و کیفیت پائین به بازار عرضه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در مورد صنعت خودرو ۲ شرکت خودروسازی مطرح کشور به یک حیات خلوت دولت‌ها تبدیل شده و دولت‌ها هیچ‌گاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی به این دو شرکت خودروسازی نگاه نکردند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: تولیدات ما باید صادرات‌محور باشد و با تحقق این مسئله است که ما خواهیم توانست از بخش تولیدات صنعتی به موفقیت‌هایی دست یابیم.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: دولت در بخش تولید باید نقش حمایت‌کننده و هدایت‌کننده داشته باشد، نه اینکه در عرصه حاضر نباشد و همان‌طور که گفتم باید به خوبی به نقش حمایتی و هدایت‌کنندگی خود عمل کند.

وی افزود: حمایت از تولیدکننده به ا ین معنا نیست که مصرف‌کننده محکوم به خرید و مصرف هر کالایی با هر قیمتی است، بلکه این حمایت‌ها فرصتی است تا تولیدکنندگان ما بتوانند شرایط رقابت با تولیدکنندگان خارجی را به دست آورند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 طرح صیانت از فضای مجازی مجلس کمیسیون صنایع تولیدکنندگان تولیدات داخلی خودروسازی مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 طرح صیانت از فضای مجازی حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه