Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شورای وزیران امارات مصوبه‌ای برای گنجاندن یک فرد و پنج نهاد در فهرست افراد و نهادهای حامی تروریسم را صادر کرد.

بر اساس گزارش «وام»، در بیانیه صادر شده به همین منظور آمده، این تصمیم در چارچوب تلاش دولت امارات برای تعطیلی شبکه‌های مرتبط با حمایت مالی از تروریسم و فعالیت‌های آن صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی امارات افزود، کلیه مراجع نظارتی موظفند هر فرد تا نهادی را که مرتبط به هر رابطه مالی یا تجاری با لیست اعلام شده، هستند فهرست کرده و اقدامات لازم را طبق قوانین جاری کشور انجام دهند. این افراد و شرکت‌ها مرتبط به حمایت از «شبه نظامیان تروریستی حوثی» هستند که از این حمایت‌های مالی برای هدف گرفتن تأسیسات غیرنظامی و شهروندان استفاده می‌کنند.

فرد تحریم شده «عبده عبدالله دائل احمد» نام دارد، اما نهادهای تحریم شده بر اساس اعلام امارات عبارتند از: «العالمیة إکسبرس للصرافة والتحویلات المالیة»، «شرکة الحظاء للصرافة»، «معاذ عبدالله دائل للاستیراد والتصدیر»، «الناقلة ثری /9109550 IMO/ 5» و «شرکة بیریدوت للتجارة والشحن ذ م م». 

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم در بیانیه‌ای دیروز (چهارشنبه ۴ اسفند/ ۲۳ فوریه) اعلام کرد «شبکه مرتبط با» انصارااله یمن را هدف تحریم قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه مدعی شده این شبکه «از جنگ‌افروزی حوثی‌ها علیه دولت یمن» حمایت می‌کنند.ادعای خزانه‌داری آمریکا در حالی مطرح شده که واشنگتن با فروش تسلیحات به عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری این کشور از جمله عوامل اصلی ادامه‌دار شدن جنگ در یمن بوده است.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیرا در پاسخ به ادامه تجاوزات امارات و سعودی به یمن، برخی اهداف در این دو کشور را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داد. امارات هفته جاری کنفرانسی برای مقابله با پهپادهای یمن با حضور نمایندگانی از آمریکا، فرانسه و انگلیس برگزار کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات تحریم تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه

شهروندان شهر شیکاگو با نصب پرچم فلسطین بر روی خودروهای‌شان و برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر از مردم فلسطین حمایت کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات بداخلاقی است
  • اکثر دموکرات های آمریکا معتقدند اسرائیل در حال نسل‌کشی است
  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • واکنش وزیر کشور به ادعای حمایت دولت از یک لیست انتخاباتی
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه