Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی معصومی افزود: طی رایزنی‌های صورت گرفته با سفارت ایران در قزاقستان (و دکتر حبیب الله ملکوتی فر سرکنسول ایران در اکتائو) رویداد یاد شده با هدف معرفی آداب و سنن مازندران صورت خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به حضور ایرانیان در شهر آکتائو ادامه داد: با تمام مرزبندی‌های موجود، اشتراکات و یا نزدیکی‌های فرهنگی در برخی زمینه‌ها با کشورهای حوزه دریای خزر باعث شده مسئله فرهنگ و آئین و مؤلفه‌های زیست بوم برای دیگر کشورها امری جذاب و قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری مازندران با تاکید بر اینکه دانشگاه یسه نوف کاسپین محل حضور فرهنگ پژوهان و محققانی است که مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود افزود: حوزه هنری مازندران در سند جدید تحول خود، به عنوان پرچمدار هنر آئینی و سبک زندگی، مأموریت‌های مشخصی در این زمینه‌ها با رویکرد تولید و فعالیت‌های فرهنگی هنری یافته است و این نمایشگاه فرصتی در عرصه بین‌المللی است تا بتوانیم به معرفی این فرهنگ غنی پر از حماسه و پهلوانی، مردمان سختکوش و معتقد بپردازیم.

معصومی گرجی همچنین گفت: آثار یاد شده از تولیدات دوسال اخیر این مرکز در رشته‌های نگارگری، خوشنویسی (با موضوع فرهنگ و ادب مازندران و اشعار علامه حسن زاده آملی به عنوان یکی از مفاخر جهان اسلام) و عکس (با موضوع فرهنگ، آداب، آئین، معماری و مناظر مازندران_ از مجموعه کتاب عکس سامون) اس. ت و در کنار این آثار بخشی از پوشش محلی و ابزار و ادوات سنتی زندگی مردم مازندران نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه تولیدات حوزه هنری مازندران در دانشگاه یسه نوف کاسپین آکتائو ۱۵ تا ۱۹ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5432432

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری مازندران مهدی معصومی نمايشگاه عكس ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف همدان گرگان شیراز عکس استانها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بارش باران هنری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی