Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:44:08 GMT

قیام رنگ‌ها ابتکار لیدز برای مقابله با سیاهی کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۱۱۷

قیام رنگ‌ها ابتکار لیدز برای مقابله با سیاهی کرونا

شورای لیدز، شهر دانشگاهی معروف انگلستان، با صعود غمناک نرخ مرگ‌ومیر ناشی از کرونا به ۲۰۰۰ نفر از زمان شیوع، ساختمان‌های مدنی و بناهای دیدنی خود را نورافشانی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با صعود آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در درون مرزهای لیدز به رقم ۲۰۰۰ نفر و در راستای قدردانی از تلاش‌های بدون‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مبارزان خط مقدم مقابله با این بیماری سرسخت، همچنین گرامیداشت یاد جان‌باختگان این بیماری، شواری لیدز بناهای مدنی شهر شامل تالار شهر، تالار مدنی و موزه شهر را به رنگ‌های آبی و زرد مزین کرد؛ رنگ آبی این بناها نشانه‌ای برای احترام به خدمات بهداشت ملی (NHS) انگلستان و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی و رنگ زرد بیانگر آگاهی از غم و اندوه جاری در سطح شهر و البته سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان شورای لیدز صعود آمار جان‌باختگان کرونا به این رقم را نقطه عطفی غم‌انگیز و نیازمند مکث و تأمل درباره تلفات غیرقابل تصور بیماری مرگ‌بار کرونا خواندند و خود را در غم بازماندگان و دوستان قربانیان شریک دانستند، آنها همچنین اعلام کردند که این نقطه فرصتی است برای برقراری اتحادی دلسوزانه در میان اهالی و ساکنان دائم و موقت سراسر شهر لیدز در تاریک‌ترین روزهای کرونایی که نشان می‌دهد لازم است با نزدیک‌تر شدن به هم و برقراری پیوندهایی قوی‌تر از همیشه با یکدیگر، نگاهی پر از امید و خوش‌بینانه به آینده داشت.

مسئولان لیدز همچنین از برنامه شهر برای تبدیل زمین گلف سابق لیدز جنوبی و تبدیل آن به "زمین جنگلی مردم" خبر دادند و اعلام کردند این زمین، فضایی برای تأمل و آرامش در یادبود عزیزانی خواهد بود که جان خود را در طول همه‌گیری سهمناک کرونا از دست دادند و همچنین نشانه‌ای از ادای احترام ابدی به تمام کارکنان کلیدی در راستای مقابله با این بیماری است.

مسئولان در آخر مردم شهر را تشویق کردند که با دریافت هر چه سریع‌تر واکسن کووید -۱۹ سهم خود را در کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری به جا آورند، زیرا علی‌رغم این حقیقت که پس از دریافت کامل دوزهای واکسن هنوز هم خطر ابتلا به بیماری یا انتشار آن وجود دارد و رعایت اقدامات پیشگیرانه و محدودیت‌های تعیین‌شده ضروری است، هنوز هم واکسینه شدن بهترین راه برای ایمن نگهداشتن خود و عزیزان‌مان در برابر کرونا محسوب می‌شود.

کد خبر 555608

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیدز شوراي شهر کرونا مرگ و میر ناشی از کرونا مرگ و میر کرونا کادر درمان کرونا آمار بالای جانباختگان کرونا واکسیناسیون کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی

رئیس‌جمهور چین در پیامی افتتاحیه پانزدهمین نشست کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین در پیام روز شنبه خود خاطرنشان کرد: سازمان همکاری اسلامی نماد وحدت و استقلال کشورهای اسلامی است و کمک‌های مهمی در تقویت همکاری‌های کشورهای اسلامی و همچنین حفظ انصاف و عدالت بین‌المللی داشته است.

او با بیان اینکه چین و کشورهای اسلامی دوستان و شرکای خوبی با سابقه دوستی طولانی هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر چین و کشورهای اسلامی در زمینه مسائل مربوط به منافع و دغدغه‌های اصلی یکدیگر از یکدیگر حمایت کرده‌اند و در همکاری‌های عملی به نتایج ثمربخشی دست یافته‌اند و روابط دوستانه خود را به طور مستمر ارتقاء بخشیدند و نمونه خوبی از همکاری جنوب جهانی بوده‌اند.

شی جین‌پینگ گفت چین آماده ادامه همکاری با کشورهای اسلامی برای تداوم دوستی سنتی، تقویت اعتماد متقابل سیاسی، تعمیق همکاری‌های عملی، گسترش مبادلات بین تمدن‌ها، اجرای مشترک ابتکار توسعه جهانی، ابتکار امنیت جهانی و ابتکار تمدن جهانی است و مشارکت بیشتر در ساختن جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی برای مقابله با بیماری آسم
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • فیلم/ ابتکار دانشجوی آمریکایی برای حمایت از فلسطین
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)