Web Analytics Made Easy - Statcounter

درروستاهاشاهداستعدادهای ناب و بالقوه ورزشی هستیم سیدمحمد پولادگر در افتتاحیه سالن ورزشی روستای امیرآباد بویین زهراگقت استعدادهای ورزشی در روستاها فراوان است و اندکی توجه می تواند به کشف استعدادهای ورزشی روستایی کمک کند.

به گزارش برنا؛ در مراسمی با حضورسیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه بوئین زهرا، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ادیب رامندی سرپرست فرمانداری بوئین زهرا، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین، ورزشکاران و اهالی روستا سالن ورزشی چند منظوره روستای امیرآباد کهن از توابع بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگردر افتتاحیه این سالن گفت، بسیار خوشحالیم که امروز در روستاها نیز شاهد استقرار امکانات ورزشی هستیم و این توزیع عادلانه امکانات می تواند به تقویت شور و نشاط اجتماعی هم کمک کند. وی بیان کرد: درروستاهاشاهد استعدادهای ناب و بالقوه ای هستیم وامیدواریم با تامین امکانات ورزشی بتوانیم نوجوانان و جوانان زیادی را که استعداد ورزشی دارند شناسایی کرده و تحت حمایت قرار دهیم.

این سالن ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع احداث و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون امام جمعه مدیرکل ورزش و جوانان شور و نشاط سرمایه گذاری سید محمد پولادگر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس