Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- افزایش تصادفات در آزادراه خرم‌آباد- بروجرد احتمال ممنوع‌شدن ورود خودروهای سنگین و تغییر مکان باجه‌های عوارضی به این آزادراه را به‌دنبال دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آزادراه خرم آباد-  بروجرد که  با مشارکت 40 درصدی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و 60 درصدی دولت  در سه قطعه احداث و 11 مرداد ماه  امسال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روان سازی ترافیک، کاهش طول مسیر، زمان سفر و مصرف سوخت، افزایش سرعت از 80 به 110 کیلومتر در ساعت، جلوگیری از تداخل تردد شهری و برون شهری و رفع گره‌های ترافیکی از مزایای ساخت آزادراه خرم آباد _ بروجرد _ اراک است که سبب خوشحالی مردم استان شده است.

این طرح ملی بخشی از کریدور آزادراهی شمال به جنوب کشور محسوب می‌شود که بندر انزلی را به بندر بوشهر و بندر امام خمینی متصل می‌کند.

گرچه نمی‌توان منکر برکات این آزادراه و نقش مهم آن در توسعه اقتصادی استان لرستان شد، اما وقوع  چندین فقره  تصادف در ماه‌های اخیر در این آزاد راه  که  منجر به فوت و مجروح شدن چندین نفرشده، جانمایی نامناسب گیت های عوارضی و همچنین عدم آنتن دهی مناسب  زنگ خطر و هشداری جدی برای چاره‌اندیشی اساسی درخصوص رفع مشکلات مربوط  به آزاد راه خرم آباد – بروجرد  است.

بهرام ستاری در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به حادثه تصادف شب گذشته آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 23 یک دستگاه تریلر به دلیل سرعت غیر مجاز و بریده شدن ترمز با باجه عوارضی این آزاد راه برخورد و منجر به فوت دو نفر از باجه داران این عوارضی شد.

وی افزود:  بلافاصله پس از با خبر شدن حادثه  به دلیل اهمیت موضوع  به همراه عوامل پلیس راه و بهره‌بردار آزاد راه با حضور میدانی ازمحل حادثه بازدید کردیم .

معاون سیاسی استاندارلرستان عنوان کرد: پس از حضور در محل حادثه متوجه شدیم  این حادثه از جهت جانمایی نامناسب گیت عوارضی قابل تامل است، چراکه این عوارضی در محلی  با شیب 8 تا 10 درصد قرارگرفته و چنانچه ماشین‌های سنگین با سرعت بالا  بخواهند سرعت خودشان را کنترل هم کنند قابل کنترل  نیست و منجر به حادثه می‌شود که متاسفانه در گذشته نیز شاهد حادثه های اینچنینی نیز در این آزاد راه  بوده‌ایم.

برخورد مرگبار ماشین سنگین با باجه عوارضی آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد/ 2 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدندلزوم تعیین سهم دستگا‌ه‌های مسئول در بروز تصادف خودروهای بی‌کیفیت /افزایش زندانیان مشمول مرخصی نوروزینقاط حادثه‌خیز درون‌شهری استان مرکزی در راستای کاهش تصادفات اصلاح شود

وی بیان کرد: با توجه به بازدیدی که ازمحل حادثه داشتیم علی‌رغم اینکه موضوع باید در شورای مربوطه تصمیم گیری شود پیشنهاد دادیم  تا اطلاع ثانوی چنانچه ضروری می دانند مانع از عبور ماشین های سنگین از آزاد راه شوند و این ماشین ها را به جاده قدیم هدایت کنند.

ستاری گفت:  شب گذشته همچنین پیشنهاد دادیم در اولین فرصت نسبت به جانمایی گیت عوارضی آزاد راه خرم آباد- بروجرد در یک جای مناسب تصمیم گیری شود و یا قسمت‌هایی که برای محافظت از گیت‌ها پیش بینی کردند تغییر بدهند، این تصمیمات به جلسه شنبه با حضور مسئولان  مربوطه در حوزه معاونت عمرانی موکول کردیم که با اتخاذ تدابیر لازم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم  که همین حوادث منجر به حوادث امنیتی نشود.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادراه خرم آباد راه خرم آباد آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز