Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:28:40 GMT

انتشار دومین فراخوان عضوگیری انجمن شعر دیدار  

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۳۳۲۲

انتشار دومین فراخوان عضوگیری انجمن شعر دیدار  

ایسنا/اصفهان واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان دومین فراخوان عضوگیری انجمن شعر دیدار را منتشر کرد.

واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان، به منظور ایجاد بستری برای دیدار و تعامل هرچه‌ بیشتر شاعران جوان اصفهانی با انجمن‌های ادبی استان، دومین فراخوان عضوگیری انجمن شعر دیدار را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان این فراخوان با محوریّت شعر حماسی، آیینی و عاشقانه منتشر شده و شامل شش کارگاه و پنج سفر درون‌استانی است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ با شماره ۰۹۱۳٨۰۷۴۶۷۱ تماس بگیرند.

مسئولین انجمن‌های ادبی سراسر استان نیز می‌توانند از طریق همین شماره آمادگی خود را برای حضور شاعران اصفهانی در انجمن‌های ادبی خود اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شعر حوزه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان