Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با شرکت‌های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند باشدت و بدون مماشات برخورد می‌کنیم. 

مجتبی محمودی بیان کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان ۶ شرکت حمل ونقل کالا به علت رعایت نکردن ضوابط و قوانین حمل و نقل به قطع خدمات و تعطیلی شرکت در کمیسیون ماه ۱۲ محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمودی افزود: در حال حاضر در اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان جاده‌ای به مقاصد هدف هستیم، حجم زیادی از محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان سالانه از طریق جاده، حمل می‌شود به طوری که در زمان پیک بار روزانه بیش از ۲ هزار بارنامه حمل محصولات کشاورزی توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر می‌شود.
وی  اظهار کرد: جنوب کرمان رتبه نخست بار خروجی از مبدا را در سطح کشور دارد و برنامه ریزی برای جذب این تعداد کامیون که با دشواری‌های زیادی همراه است از ۸ ماه قبل آغاز شده تا بتوانیم حاصل دسترنج کشاورزان منطقه را بموقع به بازار مصرف در داخل و خارج کشور منتقل کنیم.
 محمودی با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل بایستی ضوابط مشخص شده و قیمت مصوب انجمن صنفی حمل و نقل را رعایت کنند گفت: با شرکت‌های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند با شدت و بدون مماشات برخورد می‌کنیم.
وی با اشاره به رصد محسوس و نامحسوس شرکتها توسط کارشناسان و بازرسان حوزه حمل و نقل افزود:متاسفانه برخی مدیران عامل شرکتها و کارکنان آنها بر این باورند با توجه به حجم کار و تردد بالای ناوگان از مبدا جنوب کرمان می توانند با شگردهای مختلف تخلفاتی را انجام داند تا قوانین را دور بزنند. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: کشاورزان برای حمل محصولات کشاورزی و بار خود با راننده به توافق برسند و سپس برای صدور بارنامه حمل و نقل به شرکت مراجعه کنند و در صورت عدم توافق ملاک حمل بار، نرخ نامه مصوب انجمن صنفی حمل و نقل است.
محمودی با اشاره به اینکه ۱۰۹ شرکت حمل و نقل کالا در هفت شهرستان جنوبی کرمان فعال است تصریح کرد: وجود نظارت‌های مستمر، از تخلفات این شرکت‌ها جلوگیری و زمینه مناسب برای حمل بموقع و سالم محصولات را فراهم می‌کند.
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به روند تشدید طرح نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل به صورت محسوس و نامحسوس و جمع آوری شکایت‌های مردمی، رانندگان و کشاورزان گفت: این اداره کل در زمینه برخورد با شرکت‌های متخلف و دفاع از حقوق رانندگان و کشاورزان با هیچ مجموعه‌ای و شرکت حمل و نقلی تعارف ندارد.
وی بیان کرد: مدیران عامل شرکتهایی که بخواهند با ایجاد جو روانی ، ترفندهای غیر اخلاقی ،شرایط و ضوابط خارج از عُرف اقدامات غیر قانونی خود را ادامه دهند جایگاهی در حوزه حمل‌ونقل این منطقه نخواهند داشت و حرف اول و آخر ما بعنوان نهاد نظارتی و خدمات رسان در حوزه حمل‌ونقل با این گونه قانون شگنی های خودسرانه قانون است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان شرکت های حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب کرمان شرکت حمل حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت