Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد محمدی‌بخش در برنامه شبکه خبر درباره اعزام هواپیمایی برای بازگشت ایرانیان مقیم اوکراین اظهار داشت: برابر دستور معاون اول رئیس جمهور تمهیدات لازم برای بخش ترابری هوایی اتباع ایرانی مقیم‌ اوکراین انجام‌ و یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای تردد آنها در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: به محض صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان هواپیمایی اوکراین و شروع فعالیت پروازی آنها این امکان وجود دارد که به کیف پرواز کنیم اما در غیر این صورت اگر ایرانیان مقیم اوکراین خود را به کشورهای همجوار اوکراین برسانند، ما می‌توانیم برای آنها پروازی داشته باشیم و بلافاصله از طریق هوایی به کشور منتقل می‌شوند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای این پرواز در هما انجام شده است، اظهار داشت: ما هواپیما را از چرخه عملیاتی خود خارج کرده و منتظر صدور مجوز پروازی هستیم و به محض صدور مجوز کمتر از ۳ ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم بود اما شرط آن، صدور مجوز از سوی نهادهای بین‌المللی است‌.

محمدی‌بخش ادامه داد: در این باره رایزنی‌ها از طریق وزارت امور خارجه، سفارت ایران در اوکراین و همچنین سازمان جهانی هواپیمایی کشوری انجام شده است تا مجوزهای انجام این پرواز را دریافت کنیم.

کد خبر 659827 برچسب‌ها هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری روسیه - اوکراین جنگ ایران و اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری روسیه اوکراین جنگ ایران و اوکراین سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز