Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی گفت:تمامی بستر‌های آموزش حضوری آماده است با بهبود شرایط از ۱۴ فروردین ماه آموزش حضوری در دانشگاه آغاز و از سر گرفته خواهد شد. علیرضا صالحی در گفت‌‎وگو با میزان در مورد آموزش حضوری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: برای آموزش‌های حضوری آمادگی کامل از سوی دانشگاه هم وجود داشته و هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد برای دفاع پایان نامه‌ها و جلسات دفاع آزمایشگاه‌ها و آموزش‌های عملی کارگاه‌های عملی آموزش‌های حضوری را داشته‌ایم و تا هفته‌های گذشته نیز انجام شده است.   صالحی گفت: کلاس‌های حضوری در دوره کارشناسی ورودی ۹۹ و ۹۸ را اولویت قرار داده ایم همه برنامه‌های آن نیز آماده شده که متاسفانه به دلیل مباحث جدید و شروع وسیع بیماری‌ امیکرون فعلاً آموزش‌ها به شکل غیر حضوری است تا پایان تعطیلات نوروز که اگر شرایط فراهم شد از ۱۴ فروردین ما بتوانیم از دانشجویان درخواست حضور در دانشگاه‌ها و سرگیری و از سرگیری آموزش‌های حضوری را داشته باشیم چرا که تمامی بستر‌های آن نیز آماده است.
معاون آموزش دانشگاه خواجه نصیر در مورد شرایط اسکان و موضوع تغذیه دانشجویان در آموزش‌های حضوری گفت:برای تعدادی که در نظر گرفته‌ایم یعنی دانشجویان در شرف دفاع کارشناسی ارشد و دکتری و برخی ورودی‌ها شامل ۹۹ و برخی ۹۸ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی وجود نخواهد داشت، اما با توجه به شرایط موجود اعلام برنامه‌ها متوقف شده است.
وی ادامه داد: با بهبود شرایط بیماری و حل برخی از معضلات اقتصادی امیدواریم بتوانیم دانشجویان بیشتری را برای آموزش حضوری دعوت نماییم.
وی در مورد امتحانات نیمسال دوم نیز گفت: از ابتدا دربرنامه آموزش دانشگاه امتحانات حضوری پایان ترم به شکل صد درصد حضوری گنجانده شده است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم ما که خیلی از دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌هایی که در تهران هستند با آن مواجه اند مشکلات مالی است یکی دیگر اینکه در واقع یک سری از اساتید ما نیز عملاً به جهت حفظ سلامت خود و سایر مسائل یک مقدار با احتیاط به سمت آموزش می‌خواهند جلو برود، اما به همین جهت شرایطی را فراهم کردیم که همه اساتید هم بتوانند حتی اکنون که آموزش حضور نیست در دانشگاه حضور داشته باشند.
صالحی گفت: اگر مسائل مالی دانشگاه حل شود و شرایط بیماری نیز اجازه دهد ما بعد از عید می‌توانیم تمامی آموزش‌ها را حضوری کنیم، اما اولویت اصلی ما این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد که همین امر هم شرایط آموزش حضوری را با محدودیت روبرو می‌کند.
وی در مورد افت تحصیلی حاصل از آموزش‌های مجازی گفت: متاسفانه موضوع افت تحصیلی نه تنها در دانشگاه‌های مهندسی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی هم با توجه به اشارات وزیر بهداشت داشته ایم متاسفانه در ابتدا هم کنترل و هم آمادگی کمی وجود داشت طبیعتاً دانشجویان نیز آنگونه که باید ارزیابی درستی نشده‌اند، اما اکنون شرایط بهبود پیدا کرده و آن مشکلی که در ترم اول بوده نیست، ولی با این وجود نمی‌توان آموزش مجازی را با آموزش حضوری جایگزین کرد چراکه آموزش چهره به چهره و ارزیابی‌های حضوری از کیفیت بالاتری برخوردار است.
وی ادامه داد :شاید در ابتدا موضوع کنترل آموزش حضوری و ارزیابی با معضلاتی روبرو بود، اما اکنون در شرایطی هستیم که این کنترل و ارزیابی با دقت بالاتری انجام می‌شود.
وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه نیزگفت: در حال حاضر آمار قابل توجهی از دانشجویان واکسینه شده اند و ارائه کارت واکسیناسیون برای ثبت نام ترم جاری از الزامات دانشگاه بوده است.   بیشتر بخوانید آزمون دکتری آغاز شد
انتهای پیام/ برچسب ها: دانشگاه آمومزش حضوری خواجه نصیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر آموزش های حضوری دانشگاه خواجه دانشگاه ها آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی اظهار کرد: در دوره جدید اهدافی را برای خودمان در نظر گرفته‌ایم تا در افق ۱۴۰۴ بتوانیم برای بحث آموزش عالی کشور کار کارستانی انجام دهیم؛ بنابراین بخشی از مدیریت دانشگاه و فضای تصمیم گیری و تصمیم سازی را به دانشجویان واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: جشنواره‌هایی نظیر نشریات دانشجویی یا جشنواره تیتر باید بتواند با قلم دانشجویان معامله بازی و مدیریت دانشگاه را بهم بزند و به هیئت رئیسه دانشگاه‌ها نقشه راه‌ها نشان دهد؛ یعنی دانشجویان مشق نوشتن می‌کنند تا بتوانند به عنوان تصمیم سازان کار ارزنده‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • رصدخانه مراغه؛ نگینی درخشان در تاریخ نجوم ایران