Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص سوار کردن حداکثر سه مسافر در تاکسی و رعایت فاصله اجتماعی، بدون تعیین تکلیف کرایه نفر چهارم، طرحی غیرکارشناسی است.

جواد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با شیوع سویه جدید کرونا امیکرون و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌های تا زمان اتمام کرونا ممنوع بوده و این طرح مورد استقبال رانندگان و شهروندان فومن قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص سوار کردن حداکثر سه مسافر در تاکسی و رعایت فاصله اجتماعی، بدون تعیین تکلیف کرایه نفر چهارم، طرحی غیرکارشناسی است، افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن برای رفع این مشکل و سرشکن کردن کرایه نفر چهارم میان سه مسافر، اخیراً نامه‌ای با امضا بیش از یکصد نفر از تاکسیرانان تنظیم و به فرمانداری شهرستان ارسال کرده تا در خصوص این مهم در جلسه ستاد کرونا تصمیم گیری شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن خاطرنشان کرد: در همه‌گیری کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی ضروری است و تاکسی‌رانان و مسافران فومن ملزم به استفاده از ماسک هستند.

جباری با بیان اینکه تمام رانندگان حمل‌ونقل عمومی موظف به تزریق واکسن کرونا هستند، تاکید کرد: تاکسی‌رانان باید به نوبت سه دوز واکسن کرونا را تزریق و هنگام تمدید دفترچه، کارت واکسن خود را به سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن ارائه کنند.

وی تصریح کرد: با شیوع سویه امیکرون، رعایت نکات بهداشتی در ناوگان سازمان حمل‌ونقل شهرداری فومن بیشتر شده است و بازرسان سازمان در حال گشت‌زنی هستند؛ در صورت مشاهده تاکسی‌رانان فاقد ماسک ابتدا به آن‌ها تذکر می‌دهند و اگر تخلف تکرار شود، علاوه بر جریمه، رانندگان به کمیته انضباطی سازمان فراخوانده می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی هنگام سوار و پیاده کردن مسافران باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن، مستقر در خیابان شهدا اطلاع دهند.

وی افزود: در ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری فومن، تعداد ۲۲۶ دستگاه تاکسی درون شهری، ۴۲ دستگاه بی‌سیم و ۳۲۸ دستگاه تاکسی خطی زیر ۳۰ کیلومتر فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 558041

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر فومن شهرداري فومن سازمان حمل ونقل مسافر رانندگان تاکسی امیکرون فاصله اجتماعی تزریق دز سوم واکسن کرونا گيلان مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری شیوع کرونا ناوگان حمل و نقل ناوگان حمل و نقل شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سوار کردن سه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود

 رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

 وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

 خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

 به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • تاکسی بدون خط
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم