Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علی خاکی صدیق درباره آخرین وضعیت از سرگیری آموزش حضوری افزود: دانشگاه‌ها برای آموزش حضوری، برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده بودند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و سویه اومیکرون و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعلاً آموزش حضوری در آن مقیاسی که قبلاً برگزار می‌شد، متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کلاس‌های حضوری نیز در حد کارگاه‌های عملی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود، برخی شهرستان‌ها نیز که عمدتاً بومی بوده و قرمز نیستند یک سری کلاس محدود برگزار می‌کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: برای از سرگیری آموزش حضوری منتظر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم در صورتی که مجوز بدهند و شرایط را برای حضور دانشجویان ایمن بدانند، بعد انجام می‌شود.

وی یاد آور شد:، ولی امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد و بخشنامه آن نیز به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

سپس محمد علی زلفی گل نشستی را با رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز ۲۳ دی ۱۴۰۰ برگزار کرد که حاصل مذاکرات این شد که همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار شود، ولی با شدت یافتن ویروس کرونا و سویه اومیکرون مقرر شد نحوه برگزاری آموزش با هماهنگی ستاد استانی به دانشگاه‌های معین واگذار شود.

در حال حاضر با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش حضوری، در آن مقیاسی که قبلاً برگزار می‌شد، متوقف شده است و کلاس‌ها نیز در حد کارگاه‌های عملی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود، برخی شهرستان‌ها نیز که عمدتاً بومی بوده و قرمز نیستند یک سری کلاس محدود برگزار می‌کنند؛ و اکثر کلاس‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود تا زمانی که شرایط برای از سرگیری آموزش حضوری مساعد شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم کرونا سرگیری آموزش حضوری مصوبه ستاد دانشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تغییر تعطیلات تابستانی مدارس به کجا رسید؟

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 1229385 برچسب‌ها مدرسه

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟