Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) روزانه با توزیع سه وعده غذای گرم، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه(س) خدمات‌دهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در کاظمین، با اعزام جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شهر مقدس قم به کاظمین برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موکب برای اولین سال در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با روز قبل و روز سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام روزانه با پذیرایی و توزیع سه وعده غذای گرم، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات دهی می کند.

علاوه بر برپایی موکب خادمان آستان مقدس دختر موسی بن جعفر علیه السلام در کاظمین، این خادمان به همراه پرچم آستان قم در دیگر اعتاب مقدسه نجف، کربلا و سامرا نیز حضور خواهند یافت.

همچنین، مراسم بدرقه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت به کاظمین امروز در صحن امام هادی علیه السلام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این آستان مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حضرت معصومه حرم مطهر حضرت معصومه قم پدر کربلا حرم حضرت معصومه امام موسی کاظم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه حضرت معصومه سلام الله علیها علیه السلام آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است