Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اسکای نیوز، اوایل روز جمعه اعلام شد که انگلیس به‌زودی تحریم‌های مستقیمی علیه ولادیمیر پوتین و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعمال خواهد کرد. بوریس جانسون در سخنانی سعی کرد مستقیماً مردم روسیه را به زبان روسی خطاب قرار دهد و گفت: "من باور نمی کنم این جنگ شما باشد. " در این پیام ویدئویی که جمعه شب منتشر شد، نخست‌وزیر انگلیس همچنین خواستار پایان درگیری ها در اوکراین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی دو دقیقه‌ای که از جانسون در توییتر منتشر شد، وی گفت: «صحنه‌هایی که در خیابان‌ها و شهرهای اوکراین رخ می‌دهد، چیزی کمتر از یک تراژدی نیست... سربازان جوان شجاع و غیرنظامیان بیگناه کشته می شوند، تانک ها در شهرها غوغا می کنند و موشک ها همین طور از آسمان می بارند.»

او در ادامه گفت: «دهه های متمادی بود که شاهد چنین خونریزی‌هایی در اروپا نبوده‌ایم. امیدوار بودیم دیگر هرگز چنین مناظری را نبینیم. مردم انگلیس در مقابل این حمله غیرقابل توجیه به میهن شما در کنار اوکراینی ها می ایستند. ما به شجاعت و وطن پرستی شدید دولت، ارتش و مردم شما درود می فرستیم.»

به گزارش اسکای نیوز جانسون افزود: اقدامات پوتین منجر به انزوای کامل روسیه خواهد شد.

در نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز "عملیات نظامی ویژه" علیه اوکراین را رسماً اعلام کرد.

روسیه اعلام کرده است عملیات این کشور در اوکراین به منزله شروع جنگ نیست بلکه اقدامی برای جلوگیری از یک جنگ در سطح جهانی است. اما بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا بلافاصله این اقدام روسیه را به عنوان جنگی علیه اوکراین، محکوم و فشارهای مضاعف دیپلماتیک و اقتصادی خود بر روسیه را آغاز کردند.

برچسب‌ها اوکراین انگلیس روسیه بوریس جانسون پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین تازه‌ترین تحولات اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین انگلیس روسیه اوکراین انگلیس روسیه بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

تاتنهام؛ 280 گل تیم ملی انگلیس؛ 62 گل بایرن مونیخ؛ 42 گل میلوال؛ 9 گل لیتون؛ 5 گل لسترسیتی؛ 2 گل

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی