Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سید جلیل موسوی گفت: در شبانه روز گذشته ده نفر بیمار کرونایی در شهر‌های ارومیه، خوی، چالدران، سردشت، شاهین دژ، مهاباد و میاندوآب جان خود را بر اثر شدت بیماری درگذشتند و تعداد فوتی‌های کرونا در استان به هفت هزار ۳۷۶ نفر رسید.

وی می‌گوید: در این مدت ۲۹۷ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی و ۱۴۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعاد بستری‌های کرونایی در استان ۷۳۹ به نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی در زمینه میزان واکسیناسیون در استان نیز گفت: از آغاز واکسیناسیون کرونا، مردم استان نزدیک به ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن دریافت کرده اند که از این میزان ۸۱/۳ درصد مربوط به دُز اول، ۷۱/۶ درصد دُز دوم و ۲۷/۹ هم دُز سوم می‌شود.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان آذربایجان غربی انجام شده است و حدود ۳۴۹ هزار نفر از مردم این استان به کرونا مبتلا و ۹۱ هزار و ۷۶۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

در آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی ده شهرستان از استان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، ضمن اینکه هیچ شهری از استان با وضعیت‌های زرد و آبی در نقشه کرونایی وجود ندارد.

 انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس آذربایجان غربی ارومیه فوتی های کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت