Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از فعالان جشنواره شعر مولود کعبه در دانشگاه آزاد خراسان رضوی صبح امروز در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد.

صبح امروز شنبه هفتم اسفندماه در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، از فعالان جشنواره شعر مولود کعبه تجلیل شد.
به گزارش گروه استان‌های خبرگزای دانشجو، نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی برگزار و در آن از فعالان جشنواره شعر مولود کعبه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جواد مهدوی نسب، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری جشنواره ملی شعر مولود کعبه، بر ضرورت جهاد تبیین در فضای رسانه‌ای توسط مسئولان جشنواره تاکید کرد.

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات همکاران گفت: در طول برگزاری جشنواره، بیش از ۵۳۰ بار نام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در صدا و سیما عنوان شده که این نشان دهنده اهمیت بالای این جشنواره و انعکاس خوب آن در فضای رسانه‌ای بوده است.

مرادی از این حرکت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که باعث ظهور و بروز نام دانشگاه در فضای اجتماعی شده است قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این حرکت عظیم در سال آینده به پهنای کل کشور اتفاق بیفتد.

در این مراسم، به نمایندگی از همکاران فعال جشنواره، از ۱۴ نفر تجلیل به عمل آمد.

نخستین جشنواره ملی شعر مولود کعبه از آذرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آغاز شد و اختتامیه این جشنواره ۲۴ بهمن ماه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جوار بارگاه منور رضوی برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خراسان رضوی دانشگاه آزاد مشهد دانشگاه آزاد خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد شعر مولود کعبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم