Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:57:06 GMT

تدوین سند توسعه شهرستان کازرون ضروری است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۰۴۶

تدوین سند توسعه شهرستان کازرون ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی بخرد بعد از ظهر شنبه در دیدار با دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس اظهار داشت: باید از همه ظرفیت و جوانب نخبگان و استعدادهای برتر استفاده کنیم و نخبگان و افراد توانمند بتوانند درتصمیم سازی عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

فرماندار ویژه کازرون گفت: در میان سرمایه‌های انسانی، قشر جوان به دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزۀ بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این قشر تاکنون در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام نقش مؤثری را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: توجه به پیشینه تاریخی وپیوست فرهنگی مردم هر منطقه در تدوین سند توسعه بسیار مهم وراهگشای موانع احتمالی خواهد بود.

وی شکل گیری مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان را اقدامی ارزشمند در مسیر پیشرفت کازرون توصیف کرد وگفت: باید از این ظرفیت عظیم ملی در مدیریت و اجرای برنامه‌های خرد و کلان استفاده کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام اسلامی تاکید کرده اند، کارها و برنامه‌های کشور را با بهره گیری از افراد توانمند پیش برد.

محمدصالح مقدسی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس نیز در ادامه این دیدار، در خصوص نحوه فعالیت این مجمع اظهار داشت: کارگروه‌های ده‌گانه نظام مسائل فارس با رویکرد بررسی میدانی در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های استان، علاوه بر بررسی مشکلات و مسائل، ظرفیت‌های بومی را کشف و معرفی کرده و راهکارهای اجرایی لازم را ارائه می‌دهند، سپس کارگروه‌های متناظر استانی پس از جمع‌بندی و بررسی‌های لازم و پردازش اطلاعات و ارائه پیشنهادات مربوطه برای رفع مشکلات و اجرایی کردن ظرفیت‌ها به کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد نمود تا برای هر کدام از آنها در سطوح مختلف تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات مردم در میدان در سطح استان و یا در دولت، با صدور آئین نامه و یا دستورالعمل‌های اجرایی مرتفع می‌شود؛ ما نیز برآن شدیم که پس از احصاء مشکلات، آنها را واکاوی کرده و طی نامه‌ای رسمی مشکلات و راهکار پیشنهادی خود را در ابتدا به سمع و نظر مدیران شهرستانی و استانی رسانیده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق مراتب بالادستی پیگیری کنیم.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس همچنین از مدیران دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های نخبگانی این مجمع بهره برده و آن را بعنوان چشم تیزبین خود در جای جای استان پهناور فارس بشمار آورند.

دراین دیدار حکم مهندس علیرضا حمیدی کیا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان کازرون از طرف دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس به وی ابلاغ گردید.

کد خبر 5434117

منبع: مهر

کلیدواژه: کازرون شیراز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام تبریز شیراز جهاد تبیین دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است