Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: یکی از الزامات ورود تمامی اتباعی که از طریق مرز مهران به کشور وارد می شوند داشتن ماسک و رعایت کامل پرتکل های بهداشتی است و  این مهم باید رعایت شود.

دکتر «حسن بهرام‌نیا»  در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اعلام خبر حضوری شدن کلاس های درس در استان، اظهار کرد:  بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش تحصیلی  در تمامی مقاطع تحصیلی استان از فردا به مدت یک هفته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضوری و با حداقل تعداد دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برگزاری آموزش حضوری منوط به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی است و اگر چنانچه هر دانش آموز مبتلا و یا دارای علائمی باشد ، باید آموزش برای آن دانش آموز غیر حضوری باشد.

وی افزود: غیرحضوری بودن مدارس بیشتر برای مقاطع ابتدایی آسیب پذیرتر از سایر مقاطع است، چون در این سنین پایه بیشتر به آموزش حضوری نیاز است.

استاندار ایلام با قدردانی از تمامی رسانه های استان در خصوص همکاری با ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در این مقطع حساس مردم را به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تزریق ترغیب کنند. 

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به شرایط کرونا در مرز گفت: یکی از الزامات ورود تمامی اتباعی که از طریق مرز مهران به کشور وارد می شوند ماسک و رعایت کامل پرتکل های بهداشتی است و  این مهم باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری در صف نانوایی ها و نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی نیز در تمامی ادارات ضروری است.

استاندار ایلام گفت: رستوران ها  با ۳۰ درصد جمعیت حق فعالیت خواهند داشت و هواپیما ها و اتوبوس ها با ظرفیت ۶۰ درصد مجاز خواهند بود. 

وی در ادامه با اشاره به نشست ستاد ملی کرونا امروز به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد، افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در نشست ستاد ملی کرونا برای ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از جمله آزمایشگاه در پایانه مرزی مهران به وزیر بهداشت دستور داد اعتبارات لازم را اختصاص دهد.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی  از تمامی عوامل که زمینه میزبانی باشکوه از استاندار واسط را مهیا کردند، گفت: تقویت محرومان، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از مهم ترین دستاوردهای این  سفر بود و این میزبانی باشکوه در  شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی برگزار شد و انشاءالله دارای منشأ خدماتی فراوانی برای استان خواهد بود.

بهرام‌نیا ادامه داد: پس از به امضا رسیدن تفاهم نامه همکاری با استاندار واسط عراق تلاش خواهیم کرد تمامی بندهای تفاهم نامه اجرا شود.

استاندار ایلام در پایان با تبریک با دکتر جاسم محمدی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و قدردانی از دکتر کریمیان رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امیدواریم مدیریت جدید تمامی تلاش خود را برای مقابله به کرونا بکار گیرند و در این مسیر موفق باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست

استاندار ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره گفت: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام‌نیا امروز- جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه- در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستاهای پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهرهای مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهرهای ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماندهای خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوارهای اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

کد خبر 748097

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست