Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:58:47 GMT

حریق در کارگاه نجاری فاز ۷ پردیس اطفا شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۶۶۰

حریق در کارگاه نجاری فاز ۷ پردیس اطفا شد

مهدی درفکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه نجاری در پردیس خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز شنبه هفتم اسفندماه وقوع یک مورد حادثه حریق در فاز ۷ پردیس به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس اطلاع داده شد.

درفکی با بیان اینکه پس از اطلاع نیروهای آتش نشانی بدون معطلی و فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند گفت: عملیات اطفای این حریق به دلیل قابلیت احتراق بسیار بالای محصول تولیدی با دشواری مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس افزود: آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با حضور به موقع در منطقه مذکور نسبت به اطفای سریع حریق اقدام کردند و این اقدام سریع سبب شد تا آتش سوزی به دیگر نقاط سرایت نکرده و خسارات بیشتری به بار نیاورد.

وی عنوان داشت: خوشبختانه این حتدثه مصدومی نداشت و علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 5434181

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرستان پردیس ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام خراسان رضوی مشهد تبریز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند