Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@10:13:47 GMT

جزئیات گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و زلنسکی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۶۹۳

جزئیات گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و زلنسکی

رئیس جمهور اوکراین در تماس با همتای ترکیه‌ای خود بابت کمک‌های قابل توجه تسلیحاتی و بستن تنگه‌ها به روی ناوهای روسی تشکر کرد.

به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

اردوغان در این تماس گفت: برای برقراری فوری آتش‌بس تلاش می‌کنیم تا اوکراین متحمل آسیب بیشتری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلنسکی در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: از دوستم اردوغان و همه مردم ترکیه به دلیل حمایت قوی شان تشکر می کنم. ممنوعیت عبور ناوهای روسی از دریای سیاه و حمایت تسلیحاتی قابل توجه و انسان دوستانه، برای اوکراین بی اندازه با اهمیت است. اوکراین هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهد کرد.

این در حالیست که مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه روز گذشته در خصوص بستن تنگه های بسفر و داردانل گفته بود که بر اساس پیمان مونترو ترکیه نمی تواند در زمان جنگ، تنگه ها را به روی ناوهای کشورهایی که در کنار دریای سیاه هستند ببندد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت اردوغان ترکیه اوکراین مولود چاووش اوغلو رجب طیب اردوغان ولادیمیر زلنسکی تحولات اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • اردوغان : دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه