Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عنایت رضایی پور روز شنبه در نشست با علمای اهل سنت در فرمانداری آستارا افزود: وجود مذاهب و اقوام مختلف یکی از ظرفیت ‌ها و فرصت‌ های کشور است و اتحاد، انسجام و همبستگی بین اهل تشیع و تسنن در شهرستان آستارا بی ‌نظیر است.

وی بیان کرد: اهل سنت و شیعه در کنار همدیگر در هشت سال دفاع مقدس مجاهدت کردند و ۱۲ هزار شهید اهل سنت به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز به روز بر اتحاد شیعه و سنی آستارا افزوده می شود و تقویت روحیه انقلابی به خصوص در جوانان و وحدت در برابر دشمنان اسلام واجب است و عالمان دین با تبیین منویات مقام معظم رهبری، وحدت آفرین باشند.

سرپرست فرمانداری آستارا اضافه کرد: امنیت و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه حاصل وحدت مردم است و باید از ظرفیت علمای اهل سنت در آئین های ملی و مذهبی آستارا استفاده شود.

وی بیان کرد: آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی و تکمیل طرح های نیمه تمام، از راهبردهای دولت کار و کرامت است و دولت برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت ها استفاده می کند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ با وجود دسیسه ‌ها، توطئه ‌ها و تفرقه ‌افکنی ‌های دشمنان نظام و انقلاب اتحاد، انسجام و همبستگی بین اهل تشیع و تسنن حفظ‌ شده است و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رهبری بنیانگذار انقلاب نقشه ‌های استکبار جهانی مبنی ‌بر اختلاف بین اهل تسنن و تشیع نقش برآب شد.

رضایی پور گفت: یک عده با بزرگ‌ نمایی اختلافات اندک بین اهل تسنن و تشیع، به برادرکشی و جنگ در منطقه دامن می ‌زنند و هدف آن‌ ها از شلعه ور کردن آتش اختلاف در بین اهل تشیع و تسنن، غارت منابع عظیم کشورهای خاورمیانه و جهان اسلام است.

سرپرست فرمانداری آستارا با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام با توجه به شرایط کنونی، اضافه کرد: حفظ وحدت بین امت اسلامی بسیاری ضروری بوده و تنها راه نجات از این شرایط و بازگشت آرامش به منطقه حفظ یکپارچگی و کنار گذاشتن اختلافات قومی و قبیله ‌ای است.

تجلیل از عالمان اهل سنت به دلیل تبلیغ دین مبین اسلام در روستاهای شهرستان آستارا از دیگر بخش‌ های این نشست بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۷ درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل داده است.

برچسب‌ها وحدت ملی آستارا اهل سنت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی آستارا اهل سنت وحدت ملی آستارا اهل سنت اهل سنت بین اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران